مشروح اخبار


» اعدام شرور متجاوز به عنف در ميدان گاز شيراز



يک مجرم محکوم به تجاوز به عنف و آزار و اذيت جنسي و شرارت در شيراز و در ملاء عام به دار مجازات آويخته شد.
به گزارش ايسنا، معاون دادستان شيراز در حاشيه مراسم اعدام اين محکوم اظهار داشت: «الف.ب» 29 ساله در پوشش مسافرکش شخصي، اقدام به ربودن زنان و دختران کرده و پس از طي مسير با انحراف و تغيير مسير ناگهاني از شهر خارج مي‌شد و نيات شيطاني خود را عملي مي‌ساخت.
قاضي کوروش زارعي در تشريح اعمال خبيثانه اين معدوم اضافه کرد: شيوه ارتکاب به جرم اين شخص به نحوي بود که پس از سوار کردن زنان و دختران در پوشش مسافربر شخصي با کمک همدست خود، فرد را مورد زورگيري قرار داده و پس از ضرب و شتم طعمه‌هاي خود در داخل خودرو و گرفتن توان مقابله‌اي آنان، اين افراد را به خارج از شهر منتقل و با استفاده از شوکر برقي آنها را بي حس و به طرز فجيعي مورد آزار جنسي و تجاوز به عنف قرار مي‌داد.وي افزود: اين فرد شرور پس از انجام نيات شيطاني خود افراد مورد تجاوز قرار گرفته را در شهر رها مي‌کرد؛ اين در حالي است که برخي از اين زنان مورد تجاوز قرار گرفته شده متاهل بوده و از آبرو و حيثيت اجتماعي بالايي برخوردار بودند.
اين مقام قضايي افزود: متاسفانه اين فرد به خواهش و التماس قربانيان خود مبني بر پرهيز از آلوده کردن دامان آنان به گناه توجه نکرده و قربانيان خود را با بي رحمي مورد تجاوز قرار مي‌داد.
معاون دادستان شيراز ابراز داشت: براساس تحقيقات صورت گرفته، شش مورد بزه ارتکابي از سوي اين مجرم به اثبات رسيده و به آن اقرار کرده است.
وي افزود: اين فرد که در پرونده کيفري خود جرايمي از جمله آدم ربايي، سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف زنان و دختران و همچنين شرارت را دارد که با توجه به تعدد بزهکاري‌هاي ارتکابي، افرادي به خاطر حفظ آبرو از وي شکايت نکرده‌اند.
سرپرست اجراي احکام کيفري شيراز افزود: حکم اعدام اين فرد در شعبه چهارم دادگاه کيفري استان فارس صادر شده و در شعبه 11 ديوان عالي کشور به تاييد رسيده است و پس از استيذان و طي شدن مراحل قانوني اين حکم صبح روز پنج‌شنبه 26 بهمن در ميدان گاز شيراز در ملاء عام اجرا شد.
دادگستري استان فارس آورده است:‌ اين فرد متجاوز در محلي به دار مجازات آويخته شد که بزه‌هاي انتسابي را از اين محل آغاز و طعمه‌هاي خود را از اين مکان انتخاب مي‌کرد.هم‌چنين پس از اجراي حکم اين مجرم انبوه مردم حاضر با ابراز خوشحالي و سپاس از اجراي قانون، خواستار اشد مجازات براي مرتکبان به تجاوز شدند



تاریخ انتشار : 27 بهمن 1391, 23:44



» اخبار مرتبط:

  • سه متجاوز در شهر شيراز اعدام شدند + تکمیلی
  • مجازات برای شکار دختران در شب های بارانی
  • عکس: اعدام دو متجاوز به عنف (18+)
  • اعدام چهارنفر به اتهام تجاوزگروهی به ۲۰زن
  • اعدام 5 قاچاقچي مواد مخدر در شيراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود