مشروح اخبار


» دادستان خبر داد: دستگيري سرکرده باند سارقان طلافروشي در بهبهان



راک نیوز-دادستان بهبهان در خصوص نحوه شناسايي و دستگيري سارقان خاطرنشان كرد: پس از کار وسيع اطلاعاتي و شناسايي سارقان، محل اختفاي آنان در شهرستان‌هاي دهدشت، ياسوج و گچساران از توابع استان کهگيلويه و بويراحمد شناسايي شد و با اعطاي نيابت، تيمي متخصص و مجرب از ماموران انتظامي براي دستگيري سارقان به اين استان اعزام شدند.


دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بهبهان از دستگيري متهم اصلي يك پرونده سرقت از طلافروشي در اين شهرستان خبر داد.

وي ادامه داد: در پي دستگيري اين فرد، طلاهاي به سرقت‌رفته به ميزان شش کيلوگرم کشف و به صاحبش مسترد شد و وسايل نقليه مورد استفاده در سرقت نيز کشف و توقيف شدند.

دادستان بهبهان در خصوص نحوه شناسايي و دستگيري سارقان خاطرنشان كرد: پس از کار وسيع اطلاعاتي و شناسايي سارقان، محل اختفاي آنان در شهرستان‌هاي دهدشت، ياسوج و گچساران از توابع استان کهگيلويه و بويراحمد شناسايي شد و با اعطاي نيابت، تيمي متخصص و مجرب از ماموران انتظامي براي دستگيري سارقان به اين استان اعزام شدند.

وي ادامه داد: همچنين هماهنگي‌هاي لازم در خصوص محرمانه بودن عمليات دستگيري سارقان با دادستان شهرستان دهدشت انجام شد و ماموران نيروي انتظامي با کمين گذاشتن براي متهم اصلي پرونده، وي را دستگير کردند.

دادستان بهبهان گفت: متهم با هويت «الف.پ» فاقد سوابق کيفري است اما در اعترافات خود به ارتکاب سرقت از مغازه طلافروشي به همراه سه نفر ديگر و چندين فقره سرقت ديگر نيز اقرار کرده است.



تاریخ انتشار : 17 اسفند 1390, 09:52



» اخبار مرتبط:

  • دستگيري باند سارقان احشام در کهگيلويه و بويراحمد
  • انهدام شبكه سارقان عابر بانك هاي كشور توسط پليس فارس
  • دستگيري سارقي كه با كلنگ گاو صندوق مي‌دزديد
  • كلاهبرداري فرزندخوانده از مادرش
  • عامل جنايت بعد از 4 سال رسوا شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟