مشروح اخبار


» در صورت رسیدن پیامی از جانب رهبری در خصوص لغو استیضاح به طور قطع این اقدام منتفی می‌شد



عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر فصل‌الخطاب بودن سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امید است تمامی مسئولان سخنان و فرمایشات ایشان را توشه راه خود برای جلوگیری از انحراف قرار دهند.

راک نیوز :عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر فصل‌الخطاب بودن سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امید است تمامی مسئولان سخنان و فرمایشات ایشان را توشه راه خود برای جلوگیری از انحراف قرار دهند.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با  خانه ملت، با بیان اینکه اگر نمایندگان می‌دانستند استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی منجر به پیدایش جوروانی نامناسبی در جامعه خواهد شد قطعا از این کار صرف‌نظر می‌کردند گفت: در هر صورت اطاعت از فرمایشات رهبری لازمه ولایت‌مداری است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که در صورت رسیدن سخن یا پیامی از جانب رهبری در خصوص لغو استیضاح به طور قطع این اقدام منتفی می‌شد تصریح کرد: پیروی از ولایت فقیه و حفظ آرامش جامعه باید در دستور کار‌ها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه از امضا کنند‌ه‌گان استیضاح  وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بوده است افزود: فرمایشات منصفانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب باید از سوی همه مسئولان عمل شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر فصل‌الخطاب بودن سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امید است تمامی مسئولان سخنان و فرمایشات ایشان را توشه راه خود برای جلوگیری از انحراف قرار دهند



تاریخ انتشار : 29 بهمن 1391, 00:42



» اخبار مرتبط:

  • نماینده کازرون به ۷ دهک آسیب‌پذیر وعده شنبه را داد.
  • تاجگردون خبرداد/دو فوریت طرح اصلاح قانون بودجه رد شد
  • استیضاح بر خلاف توصیه رهبری و باعث افزایش تنش بین دولت و مجلس می‌شود
  • اعلام‌جرم‌دادستان‌‌زاهدان علیه ایرانسل
  • اولین گروهی که به دغدغه‌های رهبری توجه نکردندبرخی نمایندگان مجلس بودندکه جرقه استیضاح را زدند.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟