مشروح اخبار


» شعار انتخاباتی روحانی مشخص شد



حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز پنجشنبه این هفته در گردهمایی حامیانش در مجمتع آدینه تهران رسماً نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را اعلام می‌كند.

وی پس از برنامه ریزی برای ورود به عرصه انتخابات، مسئولان اصلی ستاد انتخابات خود را..

رئیس مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام قصد دارد با شعار «دولت تدبیر و امید» وارد عرصه انتخابات یازدهم شود.

به گزارش راک نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز پنجشنبه این هفته در گردهمایی حامیانش در مجمتع آدینه تهران رسماً نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را اعلام می‌كند.

وی پس از برنامه ریزی برای ورود به عرصه انتخابات، مسئولان اصلی ستاد انتخابات خود را نیز تعیین كرده و «محمدرضا نعمت‌زاده» وزیر صنایع و معادن دولت‌ هاشمی رفسنجانی را به ریاست ستاد خود برگزیده است.

همچنین «اكبر تركان» وزیر دفاع و بعد از آن راه و ترابری دولت سازندگی قائم مقامی ستاد انتخاباتی روحانی را بر عهده دارد و «محمدباقر نوبخت» نیز، قرار است سخنگوی ستاد انتخابات مردمی وی باشد.

«علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات، مرتضی بانك و محمود واعظی» از دیگر اعضای احتمالی ستاد انتخاباتی حسن روحانی هستند.

مسئولیت روابط عمومی ستاد انتخاباتی رئیس مركز تحقیقات استراتژیك بر عهده «بابك دربیگی» مدیر مسئول سابق سایت خبری «آفتاب» قرار دارد و «محمد سلطانی‌فر» مدیر مسئول روزنامه «صبح اقتصاد» نیز به عنوان رئیس كمیته تبلیغات و رسانه این ستاد انتخاب شده است.

پیش از این علی عسگری مشاور پارلمانی مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام راهبرد انتخاباتی حضرت امام (ره) یعنی «میزان رأی ملت» است را مبنای نظری فعالیت‌ انتخاباتی روحانی اعلام كرده بود.



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1392, 18:26



» اخبار مرتبط:

  • جزئیات دیدار روحانی با هاشمی
  • ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی برای کدام کاندید فعالیت میکند
  • قطع برق در همایش انتخاباتی روحانی +عکس
  • حسن روحانی فردا ۱۱ صبح ثبت‌نام می‌کند
  • شروع بکارستادمرکزی هاشمی رفسنجانی در یاسوج+آدرس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود