مشروح اخبار


» خبری که فرمانداراسبق گچساران ازجریان انحرافی داد



اخیرا بایکی از افراد بسیار نزدیک و عضو حلقه انحرافی که اظهار فاصله گرفتن وجداشدن از انهامی نمود ،صحبت می کردم .ایشان می گفت :جریان انحرافی دارای حلقه ای است که دران اخبار اسمانی مطرح می شود. او این حلقه بسیار بسته را  شامل افرادی چون دکتر..

به گزارش راک نیوز ؛ حسین قاسمی، فرماندار پیشی شهرستان شیراز و مدیر کل سابق سیاسی استانداری فارس است که در اردیبهشت ماه سال 90 توسط روح الله احمد زاده کرمانی، استاندار وقت شیراز از سمت خود برکنار شد. قاسمی همچنین سابقه حضور در دفتربازرسی ریاست جمهوری و دفتر مطالعات سیاسی وزارت کشور و فرمانداری شهرستان گچساران را دارد.

این فرد که از حلقه نیروهای دولتی فاصله گرفته است در وبلاگ خود از وجود حلقه آسمانی درجریان انحراف خبر داده است.

قاسمی در وبلاگ خود نوشت:  «اخیرا بایکی از افراد بسیار نزدیک و عضو حلقه انحرافی که اظهار فاصله گرفتن وجداشدن از انهامی نمود ،صحبت می کردم .ایشان می گفت :جریان انحرافی دارای حلقه ای است که دران اخبار اسمانی مطرح می شود. او این حلقه بسیار بسته را  شامل افرادی چون دکتر م.ا،مهندس ا.م، م.ش.م،ح.ب،سیدح .م ودر مقطعی خودش عنوان می کرد. فردمذکور اظهار می کرد اخبار اسمانی توسط اقای مهندس ا.م در جلسه بیان می شود و بر اساس این اخبار باصطلاح آاسمانی، برای امورات کشور تصمیم گیری می شود.  همچنین می گفت:روابط خاصی که شبیه اداب فراماسونری است براین حلقه حاکم است.

قاسمی در ادامه نوشته است: «وی اظهار می داشت:بر اساس نظرات این حلقه اسمانی!!!  جهان را براساس مدیریت مشترک جهانی باید اداره کرد. براساس این تز و برای مدیریت مشترک جهانی، ما نمی توانیم برای اداره جهان دینی عمل کنیم و باید فرامذهبی و فرا دینی عمل کنیم. لذا در این تز و رویکرد اصحاب حلقه اسمانی معتقد است که چون ولایت فقیه ایدئولوژیک است ونگاه فرا مذهبی ندارد، توانایی مدیریت ندارد »

این فرد در ادامه به بازنشر سخنان مشایی مبنی بر اینکه « خدا نمی تواند محور وحدت باشد» و همچنین اظهارات شریف زاده درباره ناکارامدی فقه در مدیریت جهانی پرداخته است.

فرماندار سابق شیراز در ادامه تاکید کرده است : « البته خود نیز در زمان مسئولیتم، بارها شنیدم که برخی از افراد حلقه اسمانی، درباره برخی از مخالفانشان اظهار می کردند که اسمان به وی نظر ندارد.
در زمینه پرداختن به "اسمان" به مواردی نیز که توسط مهندس م ودکتر م. ا پرداخته است می توان اشاره کرد:
-  درخت حلقه اتصال زمین به آسمان است
-  آقای احمدی‌نژاد با پیام تسلیت نشان داد که چاوز نگاهی آسمانی داشت
- موسیقی زلال و پاک است و از آسمان
- عید نوروز جشن آسمانی و انسانی است»

قاسمی در بخش دیگری از مطلب خود آورد است : « جریان بدل ،به جریانی گفته می شود که سعی می کند تمام مشخصات جریان اصلی را داشته باشد و درشعار وگفتار نسبت به جریان اصلی ،رادیکال تر باشد. این جریان بدل گفتمان وجریان اصلی باشعارهای تندتر وانقلابی تر اقدام به مصادره شعارها و مرام جریان اصلی خود می کند و توجهات را به خود جلب می نماید. جریان بدل که با شعارهای خود عده ای را جذب کرده ،در سربزنگاه تغییر مسیر می دهد .این اقدام باعث فریب عده ای از افراد جذب شده می گردد. این عملیات را ،عملیات پرچم دروغین نیز می نامند. عملیات پرچم دروغین به شیوه‌های عملیات سیاسی و روانی گفته می‌شود که توسط دستگاه‌های  رقیب برای بدنام کردن رقبای سیاسی صورت می‌گیرد. عملیات ساخت جریان بدل جریان اصلی ،توسط رقبا ودشمنان جریان اصلی برای بدنام کردن وتخریب وجهه جریان اصلی طراحی می شود. بنظر می رسد حلقه اسمانی که با شعارهای گفتمان انقلاب اسلامی و امام ره برسرکار امده است ،جریان بدل گفتمان انقلاب اسلامی است. این جریان،باطرح شعارهای انقلاب اسلامی و جذب و اعتماد سازی برخی نیروهای مومن وانقلابی ،طراحی شده رقبای گفتمان انقلاب می باشد.»
 


منبع خبر: زندگی



تاریخ انتشار : 5 اردیبهشت 1392, 09:31



» اخبار مرتبط:

  • برنامه‌ریزی حلقه انحراف برای مراسم ارتحال امام(ره)
  • آیت‌الله جنتی در مورد مشایی به احمدی‌نژاد چه گفت؟
  • شعار انتخاباتی مشایی چیست؟
  • مدیریت آینده کشور با اصولگرایان خواهد بود
  • پایان «جریان انحرافی»؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟