مشروح اخبار


» آیت‌الله جنتی در مورد مشایی به احمدی‌نژاد چه گفت؟



احمد خورشیدی آزاد دبیر جمعیت خدمتگزاران انقلاب و پدر داماد احمدی نژاد با اشاره به تحرکات انتخاباتی جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی سعی کردند تایید صلاحیت لیدر اصلیشان را بگیرند و موفق نشدند حتی ارتباطاتی هم زدند ولی در نهایت نتوانستند به نتیجه برسند.


به گزارش  راک نیوز ، وی ادامه داد: من شنیدم آقای جنتی در یک جلسه ای به آقای احمدی نژاد گفته بود لیدر جریان انحرافی رد صلاحیت می شود و اسناد و مدارک آن هم وجود دارد. کاندیدای اول جریان انحرافی لیدر این جریان است و بعد از آن آقای الهام یا افراد دیگری در دولت هستند. با توجه به اینکه شخصیت قاطع و مقبولی در این جریان یا در دولت و حتی در جبهه پایداری وجود ندارد به نظر نمی رسد که این جریان با اقبال مواجه شود.


دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب با بیان اینکه فعالیت انتخاباتی جریان انحرافی نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم شنیده می شود این جریان مکانی را گرفته و فعالیت هایی را هم انجام می دهد اما این فعالیت ها یک ماه و نیم است که نسبت به قبل خیلی کاهش پیدا کرده است.پیش از این جریان انحرافی برای تبلیغات به چند استان هم رفته بودند که الان دیگر این اقدام را انجام نمی دهند. به نظر می رسد که این جریان روی طرحهای پخش پول بین مردم کار می کنند و بیشتر رای آوری در مناطق روستایی و شهرستان کوچک مد نظرشان باشد./شفاف



تاریخ انتشار : 11 بهمن 1391, 20:18



» اخبار مرتبط:

  • اظهارات تند داود احمدي‌نژاد عليه برادرش
  • هدایت خواه: رد صلاحیت مشایی تبعات ندارد
  • پایان «جریان انحرافی»؟
  • مشایی‌تائیدنشود٬احمدی‌نژاد‌استعفا می‌کند
  • زنده باد بهار شعار فتنه در انتخابات ریاست‌جمهوری است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود