مشروح اخبار


» لغوسفر انتخاباتی دکتر عارف به یاسوج/ خبری از ائتلاف رسید



سفر انتخاباتی دکتر "محمد رضا عارف " به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود امروز دوشنبه انجام شود لغو و به زمان دیگری موکول شده است .

درحالیکه روز گذشته  خبر سفر انتخاباتی دکتر محمدرضا عارف به یاسو ج منتشر شده بود ،اما از ساعات پایانی  شب گذشته خبر لغو سفر وی مطرح گردید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛سفر انتخاباتی دکتر "محمد رضا عارف " به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود امروز دوشنبه انجام شود لغو و به زمان دیگری موکول شده است .
اگرچه رئیس ستاد انتخاباتی این کاندیدای ریاست جمهوری در استان با بیان این مطلب گفت : این برنامه به علت تداخل برنامه های دکتر عارف لغو شده است .
این سفر در زمان دیگری انجام و زمان آن به اطلاع هم استانی های عزیز خواهد رسید ، اما یک منبع آگاه از اعلام نظر مشورتی اصلاح طلبان  برای ائتلاف دکتر عارف و دکتر  روحانی تا امشب خبر داد.
رئيس ستاد انتخابات عارف گفت: در حال حاضر نمايندگان دو کانديدا با محوريت محمد خاتمي در حال رايزني با يکديگر هستند و قرار است که جلسه‌اي بين اين افراد تشکيل شود تا در اين باره تصميم گرفته شود.
بهرحال تاساعت 20 امشب شاید خبر ائتلاف بارقه هایی از امید را به اردوگاه اصلاح طلبان برگرداند واز فردا تنور انتخابات با گرمای بیشتری پیگیری میشود



تاریخ انتشار : 20 خرداد 1392, 13:10



» اخبار مرتبط:

  • رییس ستاد دکتر عارف در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • علی خواجوی :عارف در کهگیلویه و بویراحمد ستاد استانی نداشت
  • عارف کتبا اعلام کرده به ائتلاف با روحانی پایبند است
  • خاتمی با روحانی به شیراز سفر می‌کند
  • دکتر ولایتی شنبه در یاسوج +برنامه های سفر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود