مشروح اخبار


» دستگیری دلالان کار در شهرداری شیراز



علیرضا جمشیدی توضیح داد: برخی کلاهبرداران در قبال دریافت وجه به افراد جویای کار قول اشتغال می دهند؛ اما مردم باید بدانند هرگونه اقدام در شهرداری و سازمان ها و اداره های وابسته، تنها بر اساس ضوابط و در چهارچوب قانون امکان پذیر است.

وی اظهار داشت:


مدیر حراست شهرداری شیراز به مردم خصوصا افراد جویای کار هشدار داد و افزود: برخی از دلالان در این رابطه طی روزهای اخیر شناسایی و بازداشت و به محاکم قضایی معرفی شده اند.

 به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛علیرضا جمشیدی توضیح داد: برخی کلاهبرداران در قبال دریافت وجه به افراد جویای کار قول اشتغال می دهند؛ اما مردم باید بدانند هرگونه اقدام در شهرداری و سازمان ها و اداره های وابسته، تنها بر اساس ضوابط و در چهارچوب قانون امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: شهروندان از پرداخت هرگونه وجه دستی به افرادی که در قبال دریافت وجه قول ایجاد شغل در ادارات تابعه شهرداری یا تسهیل امور ادارای خارج از ظوابط را می دهند خودداری و در صورت مشاهده این افراد به شماره تلفن ۲۲۴۹۱۶۲، واحد کسب اخبار مدیریت حراست شهرداری شیراز گزارش دهند.

این عضو شورای سلامت اداری شهرداری شیراز با اشاره به راه اندازی شهرداری الکترونیک در مناطق ۳، ۴، ۷ و ۹ شهرداری گفت: هرگونه اقدام برای دریافت پروانه ساختمانی و ... فقط از دریغ پایانه های الکترونیکی امکان پذیر است.

مدیر حراست شهرداری شیراز با بیان اینکه دیگر مناطق شهرداری نیز بزودی الکترونیکی خواهد شد، افزود: ضوابط و اصول طرح های تفصیلی حاکم بر مجموعه شهرداری تحت هر شرایطی از تصدی کارکنان کاسته و از هرگونه سودجویی افراد غیر مسئول و سودجویان و کلاهبرداران می کاهد.

وی افزود: این مدیریت آمادگی کامل برای برخورد قاطع با دلالان و واسطه گران با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی را دارد./شیرازنا/



تاریخ انتشار : 25 تیر 1392, 23:31



» اخبار مرتبط:

  • محمد اسدی اعلام کرد:نتایج استخدام شهرداری شیراز
  • درگیری فیزیکی در شهرداری بوشهر
  • سرپرست شهرداری قلعه رئیسی انتخاب ومنصوب شد
  • اتفاقی عجیب دربهبهان!/سخنگوی شورای‌شهر بهبهان با «دهان چسب‌زده» در جلسه
  • مهلت ثبت نام استخدام شهرداری تمدید شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود