مشروح اخبار


» وزش اتهام در مقابل توفان امید



بالاخره روزی که همه منتظر آن بودند و گامی دیگر در راستای حماسه سیاسی تعبیر می‌شد فرارسید؛ روز بررسی وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم. روز گذشته رئیس‌جمهور به همراه تمام وزرا راهی بهارستان شدند تا..


بالاخره روزی که همه منتظر آن بودند و گامی دیگر در راستای حماسه سیاسی تعبیر می‌شد فرارسید؛ روز بررسی وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم. روز گذشته رئیس‌جمهور به همراه تمام وزرا راهی بهارستان شدند تا برنامه‌های خود را ارائه کنند اما این جلسه با فراز و فرودها و چالش‌هایی همراه بود که از انتقاد به فرزند آیت‌ا...‌هاشمی‌رفسنجانی شروع شد تا افشای فعالیت‌های سیاسی خانواده حمید رسایی.

در گفتمان اعتدال، افراط و تفریط جایی ندارند

طبق رسم همیشگی در ابتدای این مراسم حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور در پشت تریبون قرار گرفت و سخنان خود را این‌گونه آغاز کرد: اکنون مفتخرم که خود در پیشگاه نمایندگان ملت ایران ایستاده‌ام تا چهره‌های آشنا، کارآزموده و دوراندیش را در معرض قضاوت شما قرار دهم. وی تعامل بین دولت و مجلس را بسیار کارگشا تلقی و خاطرنشان کرد: مجلس آگاه، پویا و پیگیر می‌تواند سلامت و موفقیت قوه مجریه را تضمین کند. رئیس‌جمهور ادامه داد: شما که نماینده مردم در مجلس هستید و خواسته‌ها و رجحان‌های آنها را نمایندگی می‌کنید انتظار این است که این فرآیند هم به صورت موفقیت‌آمیز طی شود اما از آنجایی که رأی شما صرفا به وزرا محسوب نمی‌شود و رای به مجموعه دولت و برنامه‌های آن است آیین‌نامه داخل مجلس به درستی زمانی را برای بحث در مورد برنامه‌های دولت مشخص کرده است.



تاریخ انتشار : 22 مرداد 1392, 03:07



» اخبار مرتبط:

  • پخش شب​نامه علیه وزرا در مجلس
  • نان نطق رسایی برای دولت
  • آقای احمدی نژاد گفت بودجه 91 اشکالات زیادی دارد و از این بابت متاسف است.
  • انتخاب سخنرانان جلسه رئیس‌جمهور با نمایندگان گزینشی بود/ آنجا را ترک کردم
  • پاسخ مکتوب هاشمی رفسنجانی در صحن ‌علنی قرائت می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟