مشروح اخبار


» خبرخوب رئیس سازمان جهادوکشاورزی استان برای کارشناسان



به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ،روزگذشته  رییس واعضای هیات مدیره مرکز مدیدرت صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با رییس سازمان جهاد کشاورزی دیدار کردند .
درابتدا ی این دیدار رییس سازمان مدیدیت صنعتی استان ضمن معرفی سازمان و تاریخچه آن  ، اهداف دستگاههای اداری را دعوت به همکاری با سازمان در زمینه  و معرفی نیروهای انسانی ادارات جهت ارتقاع سطح علمی بیان نمود.
درادامه این نشست ،سپس  دکتر نجیب زاده عضو هیات مدیره سازمان مدیریت صنعتی استان به بررسی های علمی سازمان  در زمینه های مختلف پرداخت، پس از آن دکتر موسوی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد، ضمن بررسی دیدگاههای خود در زمینه رشد کشاورزی از سنتی به صنعتی در استان ،بر لزوم افزایش سطح آموزش نیروی انسانی   در زمینه  آموزش لازم دارندگان صنایع کوچک و بزرگ در استان توصیه وتاکید نمود.
وی از نگاه مثبت سازمان خود برای ارتقاع علمی و افزایش سطح آموزش کارشناسان اداری و صاحبان صنایع در استان کهگیلویه وبویراحمد خبرداد.
 در این جلسه آقایان مهندس زرین ، دکتر نجیب زاده ،دکتر هاشمی و موحدی راد از مرکز مدیدیرت دولتی حضور داشتند و در پایان سیدیعقوب موسوی اعلام نموده در صورت تامین اعتبار کافی  با امضا تفاهم نامه ای با سازمان مدیریت صنعتی استان تعدادی از کارشناسان ارشد سازمان جهاد کشاورزی را را جهت گذراندن دوره دکترا به مرکز مربوطه معرفی خواهد کرد



تاریخ انتشار : 29 مرداد 1392, 10:26



» اخبار مرتبط:

  • تغییرات جهادی پس از فارس به کهگیلویه وبویراحمد رسید
  • یک هم استانی معاون وزیر جهاد کشاورزی شد
  • مدیر جهاد وکشاورزی گچساران تغییر کرد
  • مدیر آموزش جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید
  • سفر تلخ مدیرعامل شیلات ایران در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟