مشروح اخبار


» داماد احمدی نژاد:از رهنمودهاي هاشمي رفسنجاني استفاده مي‌کنم



مهدي خورشيدي را با صفت «داماد احمدي نژاد بودن» در عرصه سياسي مي‌شناسند. پس از خروج او از دولت و انتقادات گسترده‌اي که عليه مشايي صورت داد ، هم اينک در مجمع تشخيص مصلحت نظام فعاليت مي‌کند.

راک نیوز :  مهدي خورشيدي را با صفت «داماد احمدي نژاد بودن» در عرصه سياسي مي‌شناسند. پس از خروج او از دولت و انتقادات گسترده‌اي که عليه مشايي صورت داد ، هم اينک در مجمع تشخيص مصلحت نظام فعاليت مي‌کند.

مهدي خورشيدي داماد احمدي‌نژاد طي مصاحبه‌اي با هفته نامه آسمان گفته است «من در مجمع کار مي‌کنم و بايد از رهنمودهاي هاشمي رفسنجاني استفاده کنم.»

بخشي از اين مصاحبه در ادامه مي‌آيد:

چه شد که رفتيد (دبيرخانه)مجمع تشخيص مصلحت؟

پيشنهاد دکتر رضايي بود، لطف کردند.

خيلي جالب است. من فکر مي‌کردم درحالي که احمدي‌نژاد يکي از منتقدان به ظاهر جدي هاشمي رفسنجاني است و در صحبت‌هايش در آن مناظره معروف هم که در يادها مانده است، عليه هاشمي‌ها صحبت مي‌کند اما دامادش از مجموعه دولت جدا مي‌شود و وارد مجموعه‌اي مي‌شود که رياستش با آقاي هاشمي رفسنجاني است.

خب نبايد اين فکر را مي‌کرديد. آن آقاي احمدي نژاد است. کارهاي آقاي احمدي نژاد به خودشان مربوط است. من به عنوان داماد ايشان که نرفتم مجمع.

خب خيلي گزينه‌هاي ديگر هم مي‌شد به جاي شما انتخاب شود، چرا شما؟

خب من از قديم با ايشان ارتباط عاطفي و دوستانه‌اي داشتم. ايشان از دوستان قبل از انقلاب پدرم هستند. از دهه 50 با هم دوست بودند و رفت و آمد خانوادگي داشتيم طبيعتا من اگر از دولت مي‌خواستم بيايم بيرون تنها کسي که بهش اعتماد داشتم و دوستش داشتم آقاي رضايي بود. بين من و ايشان يک رابطه پدر و پسري خاصي وجود دارد. بعد از پدرم و آقاي احمدي نژاد ايشان شايد جزو کساني هستند که خارج از حيطه سياسي خيلي ارتباط صميمانه‌اي با هم داريم و حق پدري به گردن من دارند.

ديدارتان با آقاي هاشمي هم واکنش‌هايي در پي داشت. دوست داريد درباره محتواي ديدار صحبت کنيد؟

ديدار کاري بود؛ اصطلاحي هست مي‌گويند پاي منبري‌ها بيشتر از خود منبر وقت مي‌گيرد. حواشي هميشه هست. من بالاخره آنجا کار مي‌کنم ايشان هم رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام هستند. بايد جوابگو باشم و از رهنمودهاي ايشان استفاده کنم. بله من جلساتي هم با ايشان دارم که روال کار من است که از صحبت‌هاي ايشان استفاده کنم.



تاریخ انتشار : 16 مهر 1391, 07:07



» اخبار مرتبط:

  • يک لحظه هم به انتخابات خبرگان فکر نکرده ام
  • احتمال استعفای احمدی‌نژاد
  • حال هاشمي و ظرفيت نظام
  • کانديداتوري هاشمي قطعي شد
  • اسباب کشي يا تمديد قرارداد؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟