مشروح اخبار


» معاون متوسطه آموزش وپرورش دهدشت در همایش دست های شفابخش مطرح کرد: کرونا خطرناک و خطرساز است اما خطرناک تر از آن شایعه ها و اخبار غیر مستند و غیر علمی است



همایش دست های شفابخش توسط خانه مشارکت مردم در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش راک نیوز؛معاونت متوسطه آموزش وپرورش دهدشت در این همایش با اشاره به تلاش در جهت سلامت مردم امر مقدسی است گفت : کرونا خطرناک و خطرساز است اما خطرناک تر از آن شایعه ها و اخبار غیر مستند و غیر علمی است که در سطح جامعه وجود دارد اما خوشبختانه مردم توجه نکرده و همراهی خوبی با مسئولان درمان داشته و آمار ۹۰ درصدی مشارکت دانش اموزان در روستاها و ۷۰ درصدی شهری ها خود نمود بارز این همکاری است.

جمشیدی با تقدیر از جامعه سلامت و درمان گفت : در جامعه دانش آموزشی و فرهنگیان تلاش ها موثر و قدم های خوبی برداشته شده و باور داریم باید در تمامی امور به داده ها و دیتاهای معتبر و علمی استناد کنیم .
جمشیدی افزود ؛ والدین دانش آموزان همراهی قابل تقدیری داشتند و با تلاش مدیر آموزش وپرورش و مدیران مدارس بحث واکسیناسیون به مرحله خوبی رسیده و قدردان تمام تلاش ها هستیم.
معاون آموزش وپرورش دهدشت با تشکر از مسئولان برگزاری همایش گفت : امیدوارم با تلاش و همکاری و تعامل همه دستگاه ها موضوع واکسیناسیون را به سرانجام درستی برسانیم.



تاریخ انتشار : 29 مهر 1400, 13:21



» اخبار مرتبط:

  • معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش دهدشت خبر داد ؛ دبیران آموزش وپرورش دهدشت رتبه اول استان در جشنواره آزمایشگاهی علوم تجربی را کسب کردند
  • انتصاب جدید در اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه
  • آموزش وپرورش دهدشت رتبه دوم جشنواره نوجوان خوارزمی کشور را کسب کرد
  • معاون آموزشی آموزش وپرورش دهدشت منصوب شد/جزییات
  • انتصاب جدید در آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟