مشروح اخبار


» سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان: شرکت توسعه گردشگری ایران در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری می کند



سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از حضور کارشناسان شرکت توسعه گردشگری ایران به یاسوج مرکز استان خبرداد.


سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از حضور کارشناسان شرکت توسعه گردشگری ایران به یاسوج مرکز استان خبرداد.


 به گزارش راک نیوز، سید مجتبی امیر حسینی امروز هفتم آبان ماه 1403 در حاشیه بازدید کارشناسان شرکت توسعه گردشگری ایران از سد شاه قاسم یاسوج، اظهار کرد: این بازدید باهدف توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.


سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه این استان فرصت‌های زیادی در زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری دارد، بیان کرد: توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری با دعوت از شرکت‌های ملی و بین‌المللی اولویت کاری این اداره‌کل است.


 امیر حسینی گفت: رونق اقتصادی صنعت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است.


 او ادامه داد: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در تمام نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی برای شرکت‌های تخصصی معرفی می‌شود.


سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با نگاه ویژه دولت چهاردهم به مناطق کم برخوردار در آینده نزدیک شاهد سرمایه‌گذاری شرکت‌های گردشگری در استان خواهیم بود.


انتهای پیام/



تاریخ انتشار : امروز, 12:08



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان: ۲ طرح بزرگ گردشگری در کارگروه امور زیربنایی کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد
  • سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی و گردشگری استان: ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌ دستی کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‌شود
  • ۶طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری در شهرستان گچساران در حال اجراست
  • رویکرد دولت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است
  • گردشگری آبی در کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟