مشروح اخبار


» سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان: ۲ طرح بزرگ گردشگری در کارگروه امور زیربنایی کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد



سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از بررسی ۲ طرح بزرگ گردشگری در کارگروه امور زیربنایی این استان خبرداد.


به گزارش راک نیوز،سید مجتبی امیر حسینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: دو طرح مطرح‌شده در کارگروه امور زیر بنایی مربوط به ساخت دو مجتمع بزرگ گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۵۶۰ میلیارد ریال بوده است.


سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با اجرای این دو طرح بزرگ گردشگری برای حدود به ۱۷ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در استان ایجاد می‌شود.


امیرحسینی بیان کرد: این طرح‌ها با حمایت‌های دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صورت تأیید کارگروه در دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.


او ادامه داد: حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری باهدف رونق اقتصادی برای مردم در دستور کار جدی این اداره‌کل است.


انتهای پیام/



تاریخ انتشار : امروز, 13:00



» اخبار مرتبط:

  • ۶طرح بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری در شهرستان گچساران در حال اجراست
  • سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان: راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شود
  • رویکرد دولت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است
  • با انتشار پیامی؛ سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد روز جهانی گردشگری را تبریک گفت
  • 21 طرح گردشگری با حمایت صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه و بویراحمد اجراشده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟