مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه وبویراحمد: مطالبات ورزشکاران ناشنوا پیگیری می‌شود



استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مطالبات ورزشکاران ناشنوا پیگیری می‌شود و باید همه دستگاه های اجرایی در این راستا همکاری کنند.


به گزارش راک نیوز،یدالله رحمانی چهارشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون ناشنوایان و جمعی از ورزشکاران استان از زحمات همه متولیان بخش ورزشی قدردانی کرد و گفت در ورزش قهرمان شدن کار سختی بوده و اگر فرد دچار معلولیت باشد قهرمان‌شدن سخت‌تر می‌شود.

رحمانی جامعه ورزشی را جامعه پویا و بانشاط دانست و افزود: ورزشکارانی که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مدال‌آوری می‌کنند مایه افتخار هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

استاندار بر تقویت جامعه ورزشی استان تاکید کرد و اظهار داشت در مدتی که به عنوان خدمتگزار مردم در استان هستم توجه به ورزش را جدی و ویژه دنبال می‌کنم و از مسیرهایی که قانون مشخص کرده بخشی از مشکلات را رفع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تقویت ورزش ناشنوایان نیازمند همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها است، گفت: دغدغه‌ها و خواسته‌های ورزشکاران را در شورای راهبردی و شورای ورزش بررسی و مورد رسیدگی قرار می دهیم.

رحمانی ابراز داشت: بخشی از درخواست‌ها و مطالبات جامعه ورزشی استان باید توسط متولیان ورزش در سطح کشور پیگیر و رفع شود که در این خصوص همکاری لازم را خواهم داشت.

استاندار گفت: تمام تلاش خود را برای تحقق بخشی از مطالبات ورزشکاران انجام می‌دهیم تا آنها بتوانند بدون دغدغه به دنبال افتخارآفرینی در سطح ملی و بین‌المللی باشند.

رحمانی با اشاره به برگزاری بازی‌های آسیایی ناشنوایان از ۱۰ تا ۱۸ آذرماه به میزبانی مالزی برای ورزشکاران اعزامی از استان ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران بتوانند در این دوره از مسابقات افتخارآفرینی کنند.

وی بیان کرد: طرح اشتغالزایی برای جمعی از ناشنوایان توسط خیرین در دست انجام بوده که نیازمند مکان هستند و قطعا دستگاه‌های متولی همکاری لازم را در این خصوص دارند.

استاندار با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع هیات ناشنوایان بر پیگیری خواسته‌های ورزشکاران ناشنوا توسط مجمع ناشنوایان تاکید کرد.

۳۰ هزار نفر از جمعیت استان معلول بوده که سه هزار نفر ناشنوا و از این تعداد ۵۰۰ نفر ناشنوای مطلق هستند.



تاریخ انتشار : امروز, 12:38



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • آیت الله ملک حسینی: مدال نقره پارالمپیک موجب نشاط و امید میان ورزشکاران گردید
  • تجلیل ازمدال‌آوران کهگیلویه و بویراحمد
  • بی‌مهری به ورزش بانوان در کهگیلویه/وقتی جامعه زنان سهمی از اماکن ورزشی ندارند
  • لزوم توجه جامعه ورزش استان به استعداد یابی و توجه به فکرهای نو
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟