مشروح اخبار


» عضوکمیسیون کشاورزی مجلس:فقدان مدیریت گوشت را طلا کرد



راک نیوز-محمدعلی بزرگواری با بیان اینکه مردم نباید چوب سهل انگاری مسئولان را بخورند،گفت: مسئولان باید ضمن جلوگیری از واردات بی رویه گوشت و مرغ، مانع از قاچاق دام زنده و گوشت از کشور شوند.


نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی با انتقاد از واردات بی رویه گوشت و مرغ به کشور اظهار داشت: افزایش شدید قیمت گوشت و مرغ در روزهای اخیر ناشی از نبود مدیریت صحیح در وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت است.

وی با انتقاد از عملکرد نظارتی دولت در آستانه سال نو گفت: بخشی از فشاری که اقشار مختلف جامعه از بابت گرانی‌ها متحمل می‌شوند به دلیل نبود نظارت کافی از سوی نهادهای مسئول و سهل انگاری دولت است.

بزرگواری با تاکید بر اینکه باید امکانات لازم برای دامداران و مرغداران فراهم شود، افزود: متاسفانه امکانات لازم برای افزایش تولید در اختیار تولیدکنندگان قرار نمی گیرد و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز فشار مضاعفی را به دامداران و مرغداران وارد می کند.

وی با بیان اینکه همیشه در آستانه سال نو افزایش قیمت اقلام مورد نیاز مردم محسوس‌تر است، گفت: متاسفانه امسال گرانی فشار بیشتری را به مردم وارد می‌کند و این موضوع به دلیل عدم پرداخت سهم بخش تولید از هدفمندی یارانه‌ها است که در این مقطع زمانی اثرات خود را نشان می‌دهد.

این نماینده مجلس هشتم اظهار داشت: معمولا در آستانه شب عید تقاضا برای اقلامی مانند گوشت و مرغ بیشتر می‌شود که این موضوع نیز در افزایش قیمت بی‌تاثیر نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد: اگر واردات محصولاتی مانند گوشت و مرغ به شکل بی‌رویه ادامه یابد، این موضوع در کمیسیون کشاورزی مطرح خواهد شد و باید وزیر صنعت، معدن و تجارت در قبال آن پاسخگو باشد



تاریخ انتشار : 20 اسفند 1390, 17:37



» اخبار مرتبط:

  • بزرگواری:واردات بدون نیاز سنجی خیانت به کشاورزی است
  • نمره کمیسیون کشاورزی ۱۸ است/بزرگواری ابراز داشت
  • دولت "دولت "بسر آمد
  • ضعف مدیریتی دولت درگرانی نان آشکار است/بزرگواری در واکنش به افزایش قیمت نان
  • آیا گوجه فرنگی، پیاز و ... دیگر کمیاب نمی‌شود؟ /بشنوم حرف های" بزرگواری "را
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟