مشروح اخبار


» نمره کمیسیون کشاورزی ۱۸ است/بزرگواری ابراز داشت



 راک نیوز-محمدعلی بزرگواری در ارزیابی عملکرد کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس هشتم، گفت: طرح های تصویب شده در این کمیسیون حاکی از فعالیت نسبتاً خوب اعضای آن است.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی در مواردی عملکرد نظارتی مطلوبی داشته است، اظهار داشت: البته در برخی موارد نیز عملکرد این کمیسیون در بحث نظارت چندان دقیق نبود.

وی با بیان اینکه موضوع واردات بی رویه محصولات کشاورزی و دامی از مواردی بود که در کمیسیون کشاورزی بررسی شد، افزود: این موضوع چندین بار با حضور وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد بررسی قرار گرفت.

بزرگواری اظهار داشت: نحوه حمایت از مرغداران در رابطه با بسته های حمایتی و هدفمند سازی یارانه ها موضوع دیگری بود که با حضور نمایندگان اتحادیه مرغداران و نمایندگان وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری و سازمان هدفمند سازی یارانه ها بررسی شد.

این نماینده مجلس هشتم بررسی عملکرد سازمان دامپزشکی را از دیگر فعالیت های کمیسیون کشاورزی در سال ۹۰ اعلام و تصریح کرد: چگونگی اجرای قانون جامع دامپروری با شمول موارد اجرا شده و اجرا نشده در سازمان دامپزشکی از مواردی بود که مورد ارزیابی نمایندگان قرار گرفت.

وی افزود: عدم به کار گیری نیروهای متخصص در سازمان دامپزشکی از دیگر مواردی بود که در قالب عملکرد این سازمان بررسی شد.

بزرگواری اظهار داشت: در سال ۹۰ طرح اصلاح قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در دستور کار کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس قرار گرفت.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی یکی از فعال ترین کمیسیون های مجلس در سال ۹۰ بوده است، گفت: اگر بخواهیم نمره منصفانه ای به عملکرد کمیسیون بدهیم نمره ۱۸ است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس به دیدار این کمیسیون با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار گزارشی از مشکلات بخش کشاورزی به مقام رهبری ارائه شد و ایشان نیز رهنمودهای لازم را به نمایندگان ارائه کردند



تاریخ انتشار : 4 فروردین 1391, 02:44



» اخبار مرتبط:

  • بزرگواری:واردات بدون نیاز سنجی خیانت به کشاورزی است
  • عضوکمیسیون کشاورزی مجلس:فقدان مدیریت گوشت را طلا کرد
  • وزارت صنعت ومعدن جواب "بزرگواری "را داد
  • آیا گوجه فرنگی، پیاز و ... دیگر کمیاب نمی‌شود؟ /بشنوم حرف های" بزرگواری "را
  • ضعف مدیریتی دولت درگرانی نان آشکار است/بزرگواری در واکنش به افزایش قیمت نان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟