مشروح اخبار


» گرفتاری استاندار هنگام افتتاح مسکن مهر!



راک نیوز : آسانسور یکی از واحدهای تعاونی مسکن زاهدان در روز افتتاح حاشیه‌سازی کرد و در حالی که قرار است یک عمر برای ساکنانش، بالا و پایین برود، مسئولان را در میانه طبقات گیر انداخت!
به گزارش ایسنا، روز پنجشنبه وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر سیستان و بلوچستان عازم منطقه "مهرشهر" زاهدان شد اما وقوع یک اتفاق حاشیه‌هایی را برای این گشایش به وجود آورد.
ماجرا از این قرار بود که وقتی علی نیکزاد کلید نمادین یکی از این واحدها را به صاحب آن اهداء می‌کرد، استاندار و رییس کمسیون بهداشت و درمان مجلس در آسانسور این آپارتمان گرفتار شده بودند.
زمانی که وزیر راه و شهرسازی دومین کلید نمادین یکی از 10 هزار واحدهای مسکن مهر سیستان و بلوچستان را به صاحبش تحویل می‌داد، ماموران امنیتی خبر دادند که استاندار به همراه یکی از نمایندگان مردم زاهدان در مجلس در آسانسور گرفتار شده‌ است.
قطعی برق این دستگاه در ابتدا موجب توقف آن میان طبقات اعلام شد اما با برقراری مجدد جریان برق، باز هم آسانسور میل بالا و پایین رفتن نداشت! در نهایت با تلاش تیم امنیتی، آسانسور از طبقات فوقانی به پایین جابه‌جا شد و بالاخره حاتم نارویی - استاندار 67 ساله سیستان و بلوچستان - و حسینعلی شهریاری - رییس کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی - بعد از 30 دقیقه تلاش و به ضرب دو دیلم از آسانسور خارج شدند.




تاریخ انتشار : 10 خرداد 1392, 18:48



» اخبار مرتبط:

  • 2 کشته و زخمی در حادثه آسانسور بیمارستان اهواز
  • عکس/ گیر کردن احمدی‌نژاد در آسانسور
  • بازداشت مدیرکل سیاسی یک استانداری
  • افتتاح 2200 واحد مسکن مهر در بهبهان
  • استاندار قزوین در زاهدان دستگیر شد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟