مشروح اخبار


» درخواست نما ینده بویراحمدبرای پرداخت پاداش مناطق محروم معلمان



 غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو یی با بیان اینکه آموزش و پرورش راهبردی‌ترین وزارتخانه است که همه باید نسبت به آینده و تحولات آن دغدغه داشته باشیم، اظهار داشت: تحول در حوزه‌های مختلف هنگامی اتفاق می‌افتد که آموزش و پرورش پویا و متحول باشد. 

وی ادامه داد:


راک نیوز ؛ غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  در یاسوج با بیان اینکه آموزش و پرورش راهبردی‌ترین وزارتخانه است که همه باید نسبت به آینده و تحولات آن دغدغه داشته باشیم، اظهار داشت: تحول در حوزه‌های مختلف هنگامی اتفاق می‌افتد که آموزش و پرورش پویا و متحول باشد. 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره نسبت به آموزش و پرورش دغدغه داشته‌اند و تحولات در این عرصه را پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خاطرنشان کرد: در روز رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی آقای رئیس‌جمهور اگر وقتی برای نطق ما پیش آمد خواسته‌های معلمان مناطق محروم را بیان خواهم کرد.

زارعی تصریح کرد: پرداخت نشدن پاداش مناطق محروم معلمان موضوعی است که واقعاً به یک معضل مبدل شده و ما مسئولان در برابر خواسته به‌حق این قشر فداکار و کم‌توقع حرفی برای گفتن نداریم.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده بخشی از معلمان در مناطق محروم کشور از وزیر آینده آموزش و پرورش انتظار رفع این دغدغه را دارم، عنوان کرد: برای مسئولان زیبنده نیست که این موضوع ادامه پیدا کند، چراکه موضوع اعتماد فرهنگیان به ما مسئولان در میان است.

نماینده مردم بویراحمد و دانا در مجلس شورای اسلامی افزود: در یک سال و نیم گذشته بارها و بارها این موضوع را به مسئولان قبلی و فعلی تذکر داده‌ام و در دوره جدید در صورت انتخاب آقای فانی به جد پیگیر خواسته قشر فرهنگی برای پرداخت مطالبات آنها خواهم بود.

زارعی در ادامه با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش راهی جز این ندارد که برای موفقیت در این مجموعه بزرگ منویات رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهد، بیان داشت: اگر از من بپرسند سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش چیست، منویات معظم‌له را بهترین سند و راهکار برای موفقیت در این حوزه می‌دانم.

وی در پایان با انتقاد از ناچیز بودن سرانه دانش‌آموزی و مشکلاتی که از این رهگذر گریبانگیر مدارس شده، اذعان داشت: وقتی سرانه مدارس و دانش‌آموزان را از زبان مدیران مدارس و رؤسای آموزش و پرورش می‌شنویم درخواهیم یافت که مشکل کنونی نظام تعلیم و تربیت ما از کجا سرچشمه می‌گیرد.فارس



تاریخ انتشار : 4 آبان 1392, 08:03



» اخبار مرتبط:

  • نماینده بویراحمد و دنا در مجلس :امیدواریم پاداش مناطق محروم فرهنگیان بزودی پرداخت شود
  • پاداش مناطق محروم فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از زبان مدیرکل
  • فانی خبر داد: پرداخت اضافه کارها و حق‌الزحمه امتحانات فرهنگیان،
  • افزایش حقوق معلمان با اجرای نظام رتبه بندی
  • دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟