مشروح اخبار


» ما برای الگو شدن و پیشتازی در عرصه‌های مختلف میکوشیم



به گزارش خبرگزاری مهر، سید قدرت ‌الله حسینی در شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان، افزود: اگر یک ملت تمام سلاح‌ها و ثروت‌های دنیا را در اختیار داشته باشد اما روحیه ایثارگری در بین آن ملت ضعیف باشد، چنین ملتی در اولین هجوم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی شکست خواهد خورد.

 

سید قدرت ‌الله حسینی در شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان، افزود: اگر یک ملت تمام سلاح‌ها و ثروت‌های دنیا را در اختیار داشته باشد اما روحیه ایثارگری در بین آن ملت ضعیف باشد، چنین ملتی در اولین هجوم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی شکست خواهد خورد.

وی بیان کرد: یکی از نگرانیها و ترس آمریکا و غرب و علت دشمنی های آنها با ایران اسلامی این است که نظام دینی ما به جایی رسیده است که به دنیا معرفی شده و امروز الگویی تمام عیار برای بسیاری از ملت‌ها شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس اظهار داشت: ما برای الگو شدن و پیشتازی در عرصه‌های مختلف و در زمینه و ابعاد گوناگون می‌کوشیم و آنها برای جلوگیری از خار و منزوی شدن خود تلاش می ‌کنند و بر این اساس به تخریب و تشویش اذهان عمومی در جهان می ‌پردازند.

حسینی تصریح کرد: اگر در مقطعی از تاریخ که ملت ایران با دسیسه‌ها و تهدیدهای دشمنان مواجه شد غفلت و یا سستی اتفاق می‌افتاد، امروز نامی از ایران اسلامی وایرانی و این همه عزت و افتخار وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی همه قدرت‌های فاسد جهان با هم جمع شدند تا ایران اسلامی را نابود کنند، گفت: آنها همه تجهیزات را در اختیار داشتند و برخلاف قوانین بین‌المللی از آنها استفاده کردند .



تاریخ انتشار : 26 دی 1390, 10:00



» اخبار مرتبط:

  • یارانه هر نفر 250 هزار تومان می‌شد
  • در خیابان‌ها هیچ اثری از تحریم‌ها نمی‌بینیم
  • بزرگترین اشتباه سازمان ملل از زبان امام جمعه موقت یاسوج
  • محسن رضایی: اقتصادی وارونه داریم
  • حضور حماسی مردم در راهپیمایی۲۲بهمن نشانه شکست تحریم‌های غرب بود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟