مشروح اخبار


» نرخ ثبت نام برای دریافت یارانه در کهگیلویه بویراحمد اعلام شد.



داریوش دیودیده درباره زمان آغاز توزیع پرسشنامه های مربوط به متقاضیان دریافت یارانه نقدی و مدت دریافت این پرسش نامه ها گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط دولت از بیستم فروردین ماه 1393 به صورت...


رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود:

2 هزار تومان نرخ مصوب کافی نت ها برای ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی کافی نت ها در سطح استان با نرخ 2 هزار تومان اقدام به ثبت نام سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه خواهند نمود.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده درباره زمان آغاز توزیع پرسشنامه های مربوط به متقاضیان دریافت یارانه نقدی و مدت دریافت این پرسش نامه ها گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط دولت از بیستم فروردین ماه 1393 به صورت خود اظهاری افرادی که خود را نیازمند دریافت یارانه نقدی می دانند باید به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه www.refahi.ir  نام نویسی و تقاضای خود را ارائه کنند.

دیودیده با اشاره به آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور افزود: تمامی کافی نت ها در سطح استان با نرخ 2 هزار تومان اقدام به ثبت نام سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه خواهند نمود و حق دریافت هیچ گونه وجهی اضافه بر نرخ مصوب نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: تمامی کافی نت ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد آماده همکاری و ارائه خدمات مطلوب به سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه نقدی هستند و هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی به صورت اینترنتی است و در روستاها نیز افراد می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداریها ، بخشداریها و استانداریها و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و کافی نت ها مراجعه کنند و فرصت کافی نیز برای این کار در نظر گرفته شده است.



تاریخ انتشار : 18 فروردین 1393, 20:57



» اخبار مرتبط:

  • تازه ترین جزئیات نحوه ثبت نام "یارانه نقدی"
  • آخرین مهلت دریافت سبد کالا برای شهروندان استان کهگیلویه وبویراحمد
  • بیش از ۵ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد سبد کالا دریافت نکردند
  • چه کسانی سال 93 یارانه نقدی میگیرند؟
  • سبد کالای حمایتی دولت از فردا در کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟