مشروح اخبار


» سخنانی را که به دو امام‌ جمعه لنده وباشت نسبت داده کذب محض و دروغی بیش نیست.



عبودی در خصوص مواردی که در این بیانیه آمده است، گفت: در این بیانیه گفته شده که سخنان این دو امام‌ جمعه ابهاماتی را در جامعه به وجود آورده و این موضوع حقیقت ندارد چرا که هیچ سخنی از سوی ما مطرح نشده که ابهامی ایجاد کند


حجت‌الاسلام عبد‌الرحیم عبودی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان باشت خود و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و توجه به اوامر و دستورات خداوند توصیه و سفارش کرد و اظهار داشت: خداوند متعال یاور و حامی کسانی است که در دنیا تقوا پیشه کنند.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ امام‌ جمعه باشت در ادامه سخنان خود در خصوص بیانیه انتشار یافته از سوی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته گذشته اضافه کرد: در این بیانیه صادر شده که خطاب به امام‌جمعه باشت و لنده بوده در حالی سخنانی را به این دو امام‌ جمعه نسبت داده که کذب محض و دروغی بیش نیست.

عبودی در خصوص مواردی که در این بیانیه آمده است، گفت: در این بیانیه گفته شده که سخنان این دو امام‌ جمعه ابهاماتی را در جامعه به وجود آورده و این موضوع حقیقت ندارد چرا که هیچ سخنی از سوی ما مطرح نشده که ابهامی ایجاد کند.

خطیب جمعه باشت افزود: اگر کمیته امداد امام‌خمینی باشت برای جذب نیرو شرط بومی بودن را قرار داده چرا هم‌ اکنون هر سه نفر منتخب برای این اداره غیر بومی هستند در حالی که در شهرستان باشت برای هر پست خالی و نیازمند نیرو بالغ بر شش نفر با دارا بودن همه شرایط ثبت‌نام کرده‌اند، آیا این بی‌عدالتی و ظلم در حق جوانان باشتی نیست؟

وی خطاب به مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما خود نسبت به این موضوع اعتراض داشتید بنابراین انتشار این بیانیه که سراسر تناقض در رفتار و گفتار شماست به چه دلیلی است.

امام‌ جمعه باشت خاطرنشان کرد: عملکرد شما در حقیقت موجب بدبینی مردم خواهد شد.

عبودی اضافه کرد: خالی بودن بسیاری از پست‌ها در ادارات باشت ناشی از به کار گرفتن افراد غیر بومی و انتقال آن‌ها پس از مدتی به مکان‌های دیگر است بنابراین چرا باید افرادی دیگر با امتیاز جوانان باشت به کار گرفته شوند و بعد از مدتی اینجا را ترک کنند و ادارات ما خالی باشند.

این مسئول افزود: عملکرد شما در خصوص ثبت‌نام افراد غیر بومی خلاف بوده و باید به جهت صدور این بیانیه دروغین عذرخواهی کنید.

وی در پایان از استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی خواست در این امر دخالت کرده و اجازه ندهند این گونه در حق مردم باشت بی‌عدالتی صورت گیرد.

 



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1393, 03:48



» اخبار مرتبط:

  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • والده آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • روز ملی فناوری هسته‌ای روز پاسداشت استقامت و پایداری است
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود