مشروح اخبار


» انتصاب فرمانده بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد



به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ با حضور سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و جمعی از رؤسای دانشگاه‌های این استان و دانشجویان بسیجی و اهالی رسانه، مراسم معارفه فرمانده جدید بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این آیین از خدمات داریوش مثنوی فرمانده پیشین بسیج دانشجویی استان تقدیر و شهرام مهدوی‌مطلق به عنوان فرمانده جدید بسیج دانشجویی استان منصوب شد.

در این مراسم سرگرد پاسدار شهرام مهدوی‌مطلق با قدردانی از فرماندهی ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد وظایف و رسالت بسیج دانشجویی را بسیار خطیر عنوان کرد و گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به این تشکل بیانات راهگشایی دارند که باید سرلوحه کارهای ما در بسیج دانشجویی استان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی در کنار سایر تشکل‌های دانشجویی خواهد بود و سعی می‌کند با تعامل و همگرایی بیشتر به همراه سایر تشکل‌ها، فرهنگ ناب اسلامی و منویات رهبری و خواسته‌های نظام جمهوری اسلامی را در محیط مقدس دانشگاه پیاده کند.

مهدوی‌مطلق با بیان این‌که بسیج دانشجویی رقیب هیچ تشکلی در دانشگاه نخواهد بود، تصریح کرد: بسیج دانشجویی برآمده از یک تفکر مکتبی است که با رعایت جوانب امر بر اساس منشور انقلاب حرکت خواهد کرد.

فرمانده جدید بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در همه عرصه‌های خدمت‌گذاری اعم از اقتصاد با رویکرد مقاومتی، فرهنگ با رویکرد تفکر عاشورایی و همچنین علم با رویکرد خودباوری حرکت خواهیم کرد.

مهدوی‌مطلق در ادامه اظهارات خود یکی از نیازهای اصلی را پیوند هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه دانست و تصریح کرد: امام راحل نیز بیش از هر قشری بر تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب تأکید داشتند که امروز هم بنا به همان نیاز، این دو قشر در کنار یکدیگر سعی در بالندگی حوزه علمی کشور خواهند داشت.




تاریخ انتشار : 15 مرداد 1393, 00:13



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح سالن چند منظوره ورزشی 9 دی « دستگرد» کهگیلویه
  • تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند
  • فرمانده جدید سپاه ناحیه دهدشت معرفی شد.
  • فریاد دانشجو را تحمل باید کرد
  • بسیج امید رهبری بعد از خداوند است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟