مشروح اخبار


» بازی با جان کودکان/پلمپ 14 دستگاه شهر بازی در کهگیلویه وبویراحمد



در راستاي كنترل تجهيزات شهرهاي بازي موجود در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد 14 وسيله بازي در شهر بازي‌هاي استان پلمپ و از چرخه استفاده خارج شد.در راستای  وظایف  نظارتی  و  کنترلی  این  اداره کل و به منظور حفظ و صیانت  از حقوق  شهروندان  با  هدف  جلوگیری  از  بروز  سوانح  و حوادث  احتمالی ،  طی  ماه  جاری  از ادامه  فعالیت  بیش از 14 دستگاه  و وسیله  بازی غیراستاندارد مربوط به پارک و شهربازی در استان کهگیلویه وبویراحمد جلوگیری به عمل آمده است...

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارشناسان این اداره کل 14 دستگاه  شهر بازی را در سطح شهرستان های استان پلمپ کردند.

به گزارش  راک نیوز به نقل از (ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد محمد محمدی افزود: در راستاي كنترل تجهيزات شهرهاي بازي موجود در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد 14 وسيله بازي در شهر بازي‌هاي استان پلمپ و از چرخه استفاده خارج شد.

 وی با اشاره به اینکه اين دستگاهها در شهر بازي های واقع در یاسوج و دهدشت قرار داشتند و شامل اقلامي مانند انواع اسب گردان، چرخ فلک بزرگ ، چرخ فلک کوچک، تاب كودک، ماشین برقی، صندلی پرنده، استخر توپ، سفینه، جیمبو، قوی گردان، کشتی صبا، سرسره آبشار، قطار کودک، آفتاب مهتاب بودند و این وسایل بازی پيرو اخطارهاي داده شده قبلي و عدم توجه به آنها پلمپ شدند.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: که تجهیزات  شهربازی های سایر شهرهای استان در دست بررسی می باشند.

محمدی بیان کرد: در راستای  وظایف  نظارتی  و  کنترلی  این  اداره کل و به منظور حفظ و صیانت  از حقوق  شهروندان  با  هدف  جلوگیری  از  بروز  سوانح  و حوادث  احتمالی ،  طی  ماه  جاری  از ادامه  فعالیت  بیش از 14 دستگاه  و وسیله  بازی غیراستاندارد مربوط به پارک و شهربازی در استان کهگیلویه وبویراحمد جلوگیری به عمل آمده است.



تاریخ انتشار : 6 تیر 1391, 02:06



» اخبار مرتبط:

  • شهربازی قائم بهبهان پلمپ شد
  • سقوط خانواده تبریزی از چرخ و فلک
  • طرح ساماندهی
  • 20 هزار کودک در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بهزیستی بهره می‎برند
  • موافقت استاندار کهگیلویه وبویراحمد با عزل یک مدیرکل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود