مشروح اخبار


» شهربازی قائم بهبهان پلمپ شد



در راستای وظایف حاکمیتی و نظارتی و به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان با هدف پیشگیری از بروز سوانح و حوادث احتمالی، از ادامه فعالیت شهربازی قائم بهبهان جلوگیری به عمل آمد.
دراین شهربازی....

راک نیوز : اسماعیل عزیزی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در راستای وظایف حاکمیتی و نظارتی و به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان با هدف پیشگیری از بروز سوانح و حوادث احتمالی، از ادامه فعالیت شهربازی قائم بهبهان جلوگیری به عمل آمد.

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گفت: تجهیزات و وسایل تفریحی شهربازی قائم بهبهان به علت منطبق نبودن با استانداردهای مربوطه با حضور بازرسان این اداره کل، عوامل انتظامی و با حکم دستگاه قضایی پلمب شد.

وی از جمله این وسایل توقیف شده را چرخ و فلک، کشتی صبا، تاب زنجیری، هلیکوپتر کودک، دراگون، استخر توپ، سرسره بادی و ماشین شارژی نام برد.

همچنین مسئول استاندارد سازی مراکز تفریحی استان گفت : بازرسان این اداره کل که پیشرو در استانداردسازی شهرهای بازی در کشور هستند، پیش از این نیز اقدام  به بررسی تجهیزات موجود در شهربازی قائم بهبهان کرده و اخطارهای لازم و مهلت کافی برای رفع نقص دستگاه‌های غیر استاندارد را به شهرداری و بهره‌برداران داده بودند.

امید بن‌عباس تصریح کرد: با انجام بازرسی مجدد، مشخص شد نواقص در مهلت تعیین شده برطرف نشده از این رو به منظور حفظ جان و امنیت استفاده کنندگان از وسایل شهر بازی، پیگیری برای پلمب این دستگاه‌ها انجام شد.

وی اظهار داشت: از این پس هیچ قصوری در رفع نواقص تجهیزات شهربازی پذیرفته نیست و به طور حتم از ادامه فعالیت شهرهای بازی که دارای نواقص باشند جلوگیری شده و برخوردهای قانونی لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

پیش از این نیز، تعدادی از وسایل بازی شهربازی مسجدسلیمان به دلیل مغایرت با استاندارد پلمب شد.



تاریخ انتشار : 6 مرداد 1391, 23:26



» اخبار مرتبط:

  • بازی با جان کودکان/پلمپ 14 دستگاه شهر بازی در کهگیلویه وبویراحمد
  • سقوط خانواده تبریزی از چرخ و فلک
  • میمون در شهربازی ، انگشت کودک 2 ساله را قطع کرد!
  • رهنماخبرداد:محکومیت عرضه‌کنندگان کالای غیراستاندارد
  • 22 نوع کالای غیراستاندارد دربازار کهگیلویه و بویراحمد /قابل توجه مردم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود