مشروح اخبار


» میرحسین موسوی را شخصیتی انقلابی و هنوز هم نخست وزیر امام می دانم



حسین مرعشی سه شنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به سوالی در مورد حجت الاسلام مهدی کروبی نیز افزود: کروبی مورد احترام امام خمینی (ه) و همچنین بخش مهمی از مردم جامعه است و ابهامی در خصوص وی وجود ندارد.


حسین مرعشی از اعضای بلندپایه حزب کارگزاران به منظور ایراد سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حضور یافت.

مرعشی را حجت‌الاسلام قاسم مقدم رئیس نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی و شاپور رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج و بوستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج او را همراهی می‌کردند.

جمعی زیادی از قشرهای مختلف دانشجویی و سایر اقشار مختلف نیز حضور داشتند.

به گزارش راک نیوز از یاسوج  ؛ حسین مرعشی در جمع دانشجویان علوم پزشکی یاسوج، طی اظهاراتی رهبر معظم انقلاب را رکن اصلی کشور دانست و افزود: این سرمایه بزرگ را نمی توان نادیده گرفت و می توان با مشاهده وضعیت کشور سوریه، عراق و کشورهای همسایه به نقش ارزشمند رهبری پی برد.
میرحسین موسوی را شخصیتی انقلابی و هنوز هم نخست وزیر امام می دانم

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: ارزیابی من به عنوان کسی که سال‌ها در دستگاه‌های اجرایی و در سطوح مختلف بودم و هشت سال در مجلس فعالیت داشته‌ام این است که آقای روحانی به خوبی در حال اداره کشور بوده و با سیاست‌هایش کشور را رو به سوی تعالی می‌برد

مرعشی در پاسخ به سوالی مبنی بر تفاوت میان مجلس ششم شورای اسلامی و مجلس فعلی نیز گفت: شناختی از مجلس فعلی ندارم اما از روابط دولت و مجلس مشاهده می کنم، ترسی داشتیم که مجلس از کفایت بیفتد که این امر هم اینک اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که می توانند در مجلس موثر باشند در انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد نمی شوند و مجلس فعلی از عنصر کفایت برخوردار نیست و باید مجلس آینده قدرتمند تر تشکیل شود.

مرعشی ابراز داشت: مسائل شخصی نباید مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد بلکه نمایندگان باید همواره امنیت و مصالح ملی کشور را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: مسوولان و ناظران شورای نگهبان نیز نباید فضای انتخاب مردم را محدود و بسته نگه دارند.

 حسین مرعشی سه شنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به سوالی در مورد حجت الاسلام مهدی کروبی نیز افزود: کروبی مورد احترام امام خمینی (ه) و همچنین بخش مهمی از مردم جامعه است و ابهامی در خصوص وی وجود ندارد.

دانشجویی نیز به طولانی شدن حصر رهبران جنبش سبز اشاره کرد که مرعشی در پاسخ وی، گفت: چنانچه در این زمینه بخواهیم به مسوولان کشور مشورت بدهیم خواهیم گفت که ادامه وضع موجود نه نیاز است و نه مصحلت.

دانشجویی نیز از وی درباره مدتی که به اتهام اهانت به نظام در فضای مجازی در زندان به سر می برد پرسید، که مرعشی در پاسخ گفت: در آن دوران خود را زندانی تنگ نظری برخی افراد می دیدم نه زندانی در حکومت جمهوری اسلامی.

عضور ارشد و سخنگوی حزب کارگزارن جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت: میرحسین موسوی را شخصیتی انقلابی، معتقد و هنوز هم نخست وزیر امام خمینی (ره) می دانم.



تاریخ انتشار : 26 آذر 1393, 07:43



» اخبار مرتبط:

  • دانشگاه علوم پزشکی یاسوج میزبان چهره شاخص اصلاح طلب
  • خواسته مشترک چهره های دانشجویی:استاندار از دکتر رمضانی حمایت کند
  • مجلس آینده را از نیروهای لایق و باکفایت پر خواهیم کرد
  • موافقت شورایعالی انقلاب فرهنگی باریاست دکترچمن
  • مجلس نهم به هیئت رئیسه‌ای قوی‌تر نیاز دارد/سید علی محمدبزرگواری
  • » اشتراک گزاری خبر

    • اميد

    • 26 آذر 1393 16:06
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    جناب اقاي مرعشي اگر در این مقطع در مورد موسوی وکروبی اینچنین اعتقادی دارند یعقینا اگر ایشان در زمان پیامبر اسلام (ص) بودند بعد از رحلت پیامبر اسلام ودر زمان حضرت علی (ع) طلح وزبیر را همچنان یاران با وفای پیامبر معرفی می کردند من توصیه می کنم اقای مرعشی کمی تاریخ اسلام را مطالعه بفرمایند وبدانند بعد از پیامبر اسلام چه نیروهای مسلمانی ریزش کردند
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود