مشروح اخبار


» گلزار شهدای چرام تا پایان تیرماه مرمت می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، اکبر نیکزاد ‌‌در بازدید از گلزار شهدای شهر چرام اظهار کرد: ایران اسلامی هر چه دارد از شهدا و این فرزندان گلگون‌کفن انقلاب است چرا که سرمنشأ تحولات و به وجود آمدن نظام جدید خون پاک شهدا بوده است.

وی بازدید از گلزار شهدا و ملاقات با این الگوهای برجسته را از وظایف هر مسئولی دانست و ابراز داشت: مردم شهید‌پرور چرام جایگاه خود را در ایران اسلامی و نقش خود را در انقلاب اسلامی پیدا کرده‌اند.

نیکزاد، مرمت گلزار شهدای چرام را حق مردم شهیدپرور این شهرستان دانست و عنوان کرد: یکی از خواسته‌های مهم مردم شهرستان بحث سامان‌دهی گلزار شهدای چرام است، بنابراین مسئولین در این راستا باید نهایت تلاش خود را داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به این که این استان سال گذشته در عملیات پژاک هفت شهید تقدیم اسلام کرده است، بیان کرد: مردم علاقه‌مند هستند در ایام و مناسبت‌های مختلف در کنار شهدا باشند و گلزار شهدا مرکز فرهنگی و مذهبی برای برنامه‌های مختلف آنها باشد.

وی اضافه کرد: ما تامین اعتبار این کار مهم در چرام را به پروژه های دیگر ربط نمی‌دهیم و نهایت تلاش خود را در این راستا به کار می‌بریم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: با توجه به این که قرارداد در این زمینه با پیمانکار مربوطه منعقد شده، ابتدا قبور شهدا را هم سطح‌سازی کرده و سنگ‌های مزار را که آماده است تا پایان تیرماه جای‌گذاری می‌کنیم.

این مسئول اذعان داشت: پس از انجام کارهای مذکور طرح را تکمیل کرده و با برآورد کردن هزینه‌ها تا بهمن سال جاری گلزار شهدای چرام آماده استقبال از برگزاری مراسم‌های مذهبی این شهرستان است.




تاریخ انتشار : 9 تیر 1391, 11:13



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای کهگیلویه
  • یادواره سرداران و 411 شهید کهگیلویه با مداحی حاج صادق آهنگران در دهدشت
  • دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دهستان راک
  • برگزاری جلسه شورای مشورتی ایثارگران در پاسارگاد
  • یادواره نخستین شهید انقلاب در دهدشت برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟