مشروح اخبار


» فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:دستگیری سرکرده باند راهزنان مسلح در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری راهزن مسلح و سابقه دار در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل متهم سه قبضه سلاح گرم و  هروئین کشف و ضبط شد.

غلامزاده با اشاره به دستگیری این شرور و راهزن سابقه‌دار، اظهار کرد: متهم سابقه شرارت، درگیری، ضرب و جرح و راهزنی‌های مسلح متعددی را در نقاطی از کشور در پرونده دارد.


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری راهزن مسلح و سابقه دار در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل متهم سه قبضه سلاح گرم و 710 گرم هروئین کشف و ضبط شد.

 

به گزارش راک نیوز از یاسوج ،  سردار غلامعباس غلامزاده در این رابطه خاطرنشان کرد: در پی وصول خبری مبنی بر مزاحمت‌ها و شرارت‌های فردی در شهر لوداب از توابع شهرستان بویراحمد موضوع به سرعت در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

 

این مسئول ارشد انتظامی استان گفت: در بررسی‌های ماموران استان مشخص شد این فرد یکی از اشرار و راهزنان سابقه‌دار در جنوب کشور است لذا اکیپ‌هایی از پلیس امنیت عمومی استان و ماموران انتظامی شهرستان جهت دستگیری متهم فعال شدند.

 

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضایی و در بازرسی‌ها از منزل شرور موصوف تعداد سه اسلحه گرم شامل یک قبضه کلاش تاشو، یک قبضه کلت کمری ماکلروف، یک قبضه اسلحه برنو، تعداد 147 عدد انواع فشنگ و 710 گرم هروئین کشف و ضبط شد.

 

غلامزاده با اشاره به دستگیری این شرور و راهزن سابقه‌دار، اظهار کرد: متهم سابقه شرارت، درگیری، ضرب و جرح و راهزنی‌های مسلح متعددی را در نقاطی از کشور در پرونده دارد.

 

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن بیان برخورد قاطع و بدون اغماض با مسببان هرگونه ناامنی و بی نظمی در جامعه، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در تامین و استمرار آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیست.

 

 برابر بررسی‌های به عمل آمده نامبرده از راهزنان مسلح و سرکردگان باند راهزنان مسلح در بندرعباس بوده و سوابق متعددی در منطقه محل سکونتش به اتهام درگیری و ضرب و جرح شهروندان با سلاح گرم را در پرونده خود دارد.



تاریخ انتشار : 25 فروردین 1394, 12:49



» اخبار مرتبط:

  • قاتل فراری کهگیلویه و بویراحمد در شیراز دستگیر شد
  • پس از گروگاتگیری ،شرور مسلح در گچساران به دام پلیس افتاد
  • شرور مسلح فراری وسارق امامزاده حسن دستگیر شد
  • فرمانده انتظامی بویراحمد خبر داد:دستگیری 2 نوجوان شرور یاسوجی
  • هلاکت 4 شرور مسلح در لارستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود