مشروح اخبار


» کارمندهتل هرمز بندرعباس هم فوت کرد /ازخسارت پنج میلیاردی تا بازداشت عامل آتش سوزی درفرودگاه



این فرد که به همراه سه نفر دیگر به عنوان مصدوم به بیمارستان منتقل شده بود براثرآتش سوزی دچار مرگ مغزی شده بود و حدود ساعت 16 امروز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس جان خود را ازدست داد.  

وی ادامه داد: نامبرده مامورانتظامات هتل هرمز بود که به هنگام آتش وسوزی درطبقه دوم هتل


دیشب عامل آتش سوزی در هتل هرمز بازداشت شد اما با فوت محمد سالارحسینی یکی دیگر ازمصدومان حادثه آتش سوزی هتل هرمز در بیمارستان ، تعداد فوت شدگان این حادثه به دونفر و مصدمان به سه نفر رسید و دوباره بحث ها در مورد این حادثه بالا گرفت .

به گزارش راک نیوز از بندرعباس ، فاطمه نوروزی عصر دوشنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: این فرد که به همراه سه نفر دیگر به عنوان مصدوم به بیمارستان منتقل شده بود براثرآتش سوزی دچار مرگ مغزی شده بود و حدود ساعت 16 امروز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس جان خود را ازدست داد.  

وی ادامه داد: نامبرده مامورانتظامات هتل هرمز بود که به هنگام آتش وسوزی درطبقه دوم هتل به همراه گروه آتش نشانی برای کمک به حادثه دیدگان در صحنه حضور پیدا کرده بود .  

در جریان آتش سوزی هتل هرمز ساعت دو ونیم بامداد روز جمعه گذشته ابتدا برکت جوذری مامورآتش نشانی به هنگام خاموش کردن آتش ونجات مصدومان جان خود را ازدست داد و نفر دوم هم مامور انتظامات هتل هرمز نیز فوت کرد.

 به گزارش راک نیوز ، این حادثه 50میلیارد ریال به هتل هرمز خسارت مالی نیز زده است . 

سردار عزیزالله ملکی  در تشریح جزئیات دستگیری عامل آتش‌سوزی در هتل هرمز بندرعباس اظهار داشت: پس از این حادثه شناسایی علل یا عوامل آن بلافاصله در دستور کار قرار گرفت که پلیس در صحنه به سرنخ‌هایی از عمدی بدون حادثه دست یافت. وی ادامه داد: در بررسی‌های پلیس و کنترل مسافران سه نفر مظنون شناسایی شدند و تحت تحقیق میدانی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.   این مسئول ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه و بررسی مشخصات مسافران متوجه شدند شب قبل از حادثه سه نفر برای انجام فعالیت‌های اقتصادی با مراجعه به هتل هر کدام در یک اتاق جداگانه مستقر شده‌اند.   به گفته رئیس پلیس استان: پس از تکمیل تحقیقات مشخص شد یکی از سه مظنون حادثه بلافاصله پس از اعلام آتش‌سوزی به طرز مرموزی از هتل خارج شده است.

ملکی اضافه کرد: با بازجویی از 2 مظنون دیگر متهم اصلی شناسایی و طرح دستگیری آن در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که خوشبختانه در یک اقدام ضربتی متهم 49 ساله که پس از این اقدام از محل متواری و گریخته بود شب گذشته در هنگام برگشت در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها انگیزه خود را برای به آتش‌ کشیدن اتاقش «اختلاف حساب مالی و مسایل شخصی با دو مظنون» دیگر عنوان کرده است.

رئیس پلیس استان در پایان تاکید کرد: هیچ ارتباطی بین دو آتش‌سوزی اخیر در بندرعباس وجود ندارد و حادثه ستاره جنوب ناشی از نقص فنی و اتصال برق بوده است.

 

 



تاریخ انتشار : 13 مرداد 1394, 01:54



» اخبار مرتبط:

  • آتش این بار در هتل هرمز/ کشته شدن یک آتش نشان/ نجات جان 58 نفر/ مصدوم شدن کارمند هتل+عکس
  • خبر آتش سوزی سوم دربندرعباس کذب است/یک مظنون در حادثه آتش سوزی هتل هرمز دستگیر شد
  • انگيزه عاملان آتش سوزي هتل هرمـز مشخص شد /خاکسپاری آتش نشان فداکار بندرعباس
  • دستگیری سه مظنون آتش‌سوزی هتل هرمز +عکس
  • بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز تعطیل شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود