مشروح اخبار


» زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گچساران نواخته شد+عکس



همزمان با 12 بهمن و فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران صبح امروز (زمان ورود تاریخی معمار كبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی) زنگ انقلاب در همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان گچساران به صدا در آمد.


برای آبادانیت ای وطن لحظه ای از کار نخواهم ایستاد

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گچساران نواخته شد+عکس

همزمان با 12 بهمن و فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران صبح امروز (زمان ورود تاریخی معمار كبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی) زنگ انقلاب در همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان گچساران به صدا در آمد.

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مدارس، با حضور فرماندار، برخی مسوولان دستگاههای اجرایی، معلمان و دانش آموزان در دبستان دخترانه فدک(شاهد) دوره ی اول گچساران برگزار شد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان گچساران در این مراسم گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش آموزان و فرهنگیان كشور است.

سید ظهیرالدین پورالحسینی افزود: رهبر كبیر انقلاب اسلامی در چنین روز و ساعتی پس از 15 سال در 12 بهمن سال 57 به میهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران، توانستند انقلابی ایجاد كنند كه هم اكنون به الگویی بی بدیل برای همه كشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

وی تاكید كرد: همه ما باید شكرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی این كشور تلاش كنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود كه نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شكست دشمنان استكباری و استعماری شود.

اجرای سرود انقلاب توسط گروه سرود دختران دانش آموز و پخش شیرینی در میان دانش آموزان و سخنرانی امام جمعه شهرستان گچساران از دیگر برنامه های مدرسه فدک(شاهد)در روز 12 بهمن بود.

گفتنی استآذین بندی مدرسه، نصب پارچه نوشته در سر درب همه کلاسها، برافراشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تزیین فضای داخلی مدرسه و ...از جمله اقداماتی بود كه در این مدرسه انجام شده تا حال و هوای جشن و سرور به خود بگیرد.

برپایی جشنواره غذا در دبستان دخترانه امام علی(دوره ی دوم )و غبارروبی مزار شهدا از جمله دیگر برنامه های امروز در گچساران بود.

برای آگاهی لحظه به لحظه از مهم ترین اخبار به کانال تلگرام ما در زیر بپیوندید...



تاریخ انتشار : 12 بهمن 1394, 13:51



» اخبار مرتبط:

  • مدارس چهارشنبه "تعطیل" نیست/«زنگ انقلاب» 11 بهمن نواخته می‌شود
  • ویژه برنامه های دهه ی فجر آموزش و پرورش گچساران تشریح شد + شعار سال
  • مسمومیت 14نفر از دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد گچساران
  • گاف خبرگزاری فارس در کهگیلویه وبویراحمد!/یاعجله مدیرآموزش وپرورش گچساران
  • نشست چگونگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش چاروسا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟