مشروح اخبار


» بی رغبتی شهروندان گچسارانی ها از طرح بافت فرسوده



ما دوست نداریم این طرح همانند مسکن مهر انجام شود و وظیفه من انجام کار دیمی نیست و تا من هستم، باید کار دقیق و اصولی انجام شود.

شهردار گچساران در جلسه بافت فرسوده که با حضور فرماندار گچساران، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اعضای شورای شهر و مدیران دستگاههای خدمات رسان و کارشناسان شرکت عمران سازه برگزار شد، اظهار داشت:


بی رغبتی شهروندان گچسارانی ها از طرح بافت فرسوده

ما دوست نداریم این طرح همانند مسکن مهر انجام شود و وظیفه من انجام کار دیمی نیست و تا من هستم، باید کار دقیق و اصولی انجام شود.

شهردار گچساران در جلسه بافت فرسوده که با حضور فرماندار گچساران، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اعضای شورای شهر و مدیران دستگاههای خدمات رسان و کارشناسان شرکت عمران سازه برگزار شد، اظهار داشت: از ۱۰۰ پرونده متقاضی صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده شهر دوگنبدان که مدارک آنها به شهرداری ارسال شده است ۷۵ مورد آن تهیه نقشه شده است و ما بقی آن که ۲۵ مورد است تا پایان فروردین مجوز آنها صادر خواهد شد.

اردلان زینل زاده در مورد علت بی رغبتی شهروندان از استقبال از این طرح گفت: ارزش افزوده ای که معمولا باید در ساخت و ساز وجود داشته باشد برای سازنده و مالک این مناطق هم باید ایجاد شود تا اینکه رغبت بوجود بیاید و قطعا باید در برنامه های میان مدت و بلند مدت این موضوع دیده شود تا برای شهروندان ایجاد انگیزه شود و همچنین این طرح یعنی تخریب و نوسازی باید یک صرفه اقتصادی هم برای شهروندان داشته باشد.

وی در مورد انتقاداتی مبنی بر اینکه کم کاری و کارشکنی های برای متقاضیان بافت فرسوده از ناحیه شهرداری دوگنبدان صورت می گیرد، عنوان کرد: شهرداری برای اجرایی شدن این طرح بزرگ هیچ گونه کم کاری و کارشکنی نکرده و حتی هیچ دستگاه خدمات رسان در شهرستان به اندازه شهرداری دوگنبدان نتوانسته است برای اجرای طرح نوسازی در بافت فرسوده خدمات بدهد.

زینل زاده در ادامه  به خدمات  شهرداری  برای تسهیل اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان  اشاره کرد و گفت: صدور پروانه ساخت، نوسازی برای متقاضیان طرح بافت فرسوده رایگان است و حتی شهرداری دوگنبدان برای متقاضیان نقشه UTM را تهیه می کند و همچنین در کنار این خدمات، مشاور جداگانه ای با هزینه شهرداری گرفته ایم تا در مورد معماری این طرح نظر بدهد .

شهردار گچساران در پایان گفت: ما دوست نداریم این طرح همانند مسکن مهر انجام شود و وظیفه من انجام کار دیمی نیست و تا من هستم، باید کار دقیق و اصولی انجام شود.



تاریخ انتشار : 15 فروردین 1395, 17:05



» اخبار مرتبط:

  • اختلاس میلیاردی در یک استان جنوبی
  • اختلاس 19 میلیاردی کارمند یک بانک
  • اختلاس درگمرک بوشهر۴۸۰میلیارد‌ بوده/۲۰۰ میلیارد دیگر هنوز تایید نشده
  • برتری شهرداری گچساران برمس رفسنجان در لیگ امید ها
  • اختلاس ‌12 میلیاردی کارمند بانک در شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟