مشروح اخبار


» درگیری فرد ی مست با بازیکنان مس



 راک نیوز :  ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با  خبرگزاری فارس در مورد درگیری برخی لیدرها و تماشاگران در تمرین روز گذشته مس با بازیکنان اظهار داشت: دیروز سر تمرین نبودم ولی متاسفانه چنین اتفاقی رخ داده است. به همکارانم در کادر فنی گفتم باید تمرین تیم را تعطیل می‌کردید تا مسئولان می‌آمدند و رسیدگی می‌کردند. این که نمی‌شود در ماه مبارک رمضان یک فرد مست سرتمرین بیاید و با بازیکنان درگیر شود. بچه‌ها می‌گفتند دهانش بوی مشروب می‌داده است. باید به پلیس 110 زنگ می‌زدند. از این به بعد هم اگر چنین مشکلاتی پیش بیاید ما خودمان درگیر می‌شویم زیرا مسئولی از باشگاه ندیدیم که با آنها برخورد کنند.

وی در مورد اینکه چرا تمرینات مس پشت درهای بسته برگزار نمی‌شود، گفت: من گفته‌ام که کسی را سرتمرین راه ندهند اما انگار اینها حجب و حیایشان زیاد است و رودربایستی دارند. تاکنون ندیده‌ام با آنها برخورد کنند و مانع حضورشان در تمرین شوند. آدمی که به بازیکنان توهین و فحاشی می‌کند را در باشگاه می‌بینیم که این مسئله جای تاسف دارد.

قاسمپور در مورد اینکه این اتفاق‌ها می‌تواند به دیدار با استقلال ارتباط داشته باشد، گفت: بله،‌ می‌خواهند ما را بیشتر به حاشیه ببرند تا به هدف‌شان برسند.

سرمربی مس در مورد اینکه شما گفته‌اید در صورت تداوم این اتفاق‌ها از این تیم می‌روید، گفت: من می‌مانم و کارم را انجام می‌دهم و هر تصمیمی مسئولان می‌خواهند، بگیرند.

وی در مورد اینکه چه افرادی با بازیکنان درگیر شده‌اند، به فارس گفت : من آنها را  نمی‌شناسم، بازیکنان هم شناختی از آنها ندارند اما ظاهرا این جای قدردانی کردن از من است که تیم هفدهم جدول را در لیگ برتر نگه داشتم. با لطف خدا و زحمت بازیکنان تیم در لیگ برتر ماند و من هم یکی از این فاکتورها بودم. اگر این تیم در لیگ برتر نمی‌ماند دیگر این گردن کلفت‌ها کجا می‌خواستند بیایند؟

قاسمپور با اشاره به تعامل مسئولان باشگاه با برخی از این تماشاگران، به فارس گفت: من این افراد را در باشگاه دیده‌ام که در اتاق مسئولان باشگاه می‌نشینند و با آنها جلسه دارند. شاید به آنها کادو و پاداش هم بدهند. فصل گذشته نیز که برخی درگیری‌ها پیش می‌آمد دیدم این افراد در باشگاه حاضر می‌شوند و پول هم می‌گیرند. نمی‌دانم این پول حقوق‌شان بود یا پاداش‌ آنها اما نمی‌توانیم این وضع را تحمل کنیم که به ما فحاشی و توهین کنند.

قاسمپور تاکید کرد: به بازیکنان من بی‌غیرت می‌گویند در حالی که مس در سه بازی گذشته بازی‌های خوبی انجام است و فقط توپ‌هایمان گل نشده است. امیدوارم این مسائل تا قبل از دیر شدن حل شود زیرا ممکن است زمانی به فکر حل این مشکلات بیفتند که خیلی دیر شده باشد.




تاریخ انتشار : 13 مرداد 1391, 22:49



» اخبار مرتبط:

  • ناامیدی کامل در پرسپولیس/کاروان پرسپولیس راهی شیراز می‌شود!
  • حواشی تمرین پرسپولیس
  • درگیری در تمرین تیم نفت و گاز گچساران/دخالت نیروی انتظامی
  • چاقوکشی، شکستن شیشه و ضرب و شتم مربی در هفته دوم لیگ برتر واترپلو!
  • کریمی در راه بازگشت به پرسپولیس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟