مشروح اخبار


» انتقادیک مدیرکهگیلویه از عملکرد صداو سیمای کهگیلویه وبویراحمد



بر این اساس، لازم است صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های مفید و همسو با ارزش های اسلامی داشته باشد. اما متأسفانه، برخی از برنامه های آن مشکل دارد بطوریکه در این ایام محرم شاهد پخش آنها از شبکه دنا هستیم


رسانه وظیفه دارد فرهنگ عاشورا  را در جامعه احیا کند
  هر سال چند روز تا محرم مانده، کم کم صدا و سیمای مرکز استان حال و هوای محرم می گیرد و با ورود به شب اول کاملا رنگ تلویزیون به رنگ غم ایام محرم در می آید
در چند روز مانده به تاسوعا-عاشورا طوری غرق در ماتم می شویم که گاهی  آسیب جدول پخش نامناسب در برنامه ها را می بینیم و اما این روند زیاد طول نمی کشد و به طور ناگهانی از شمایل قبلی در می آییم ، جوری که بعد از سوم امام گویی دیگر در ماه محرم قرار نداریم .
 تنها تا چند روز بعد از عاشورا و دیگر نه از لوگوی عزاداری خبری است، نه برنامه ای و نه فیلمی...آن هم در استانی تمام شیعه. جای بسی تاسف است .
مسئولین باید در خصوص ارزش ها و آموزه های دینی حساس باشند و بدان اهمیت دهند.
زیرا ما معتقدیم که باید دستورات اسلامی، در همه عرصه - از جمله صدا و سیما - رعایت شود و نسبت به حفظ ارزش‌های دینی حساسیت لازم وجود داشته باشد؛ زیرا حکومت اسلامی خونبهای شهیدان است و رسالت همه ما پاسداری از دین خدا است. بر این اساس، لازم است صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های مفید و همسو با ارزش های اسلامی داشته باشد. اما متأسفانه، برخی از برنامه های آن مشکل دارد بطوریکه در این ایام محرم شاهد پخش آنها از شبکه دنا هستیم ( ترانه های لری شاد ). بعنوان یک بچه مسلمان باید بپذیریم که برخی از برنامه این سازمان مورد تأیید نیست.
سیاوش زمان - مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری



تاریخ انتشار : 1 آبان 1395, 10:53



» اخبار مرتبط:

  • ایل سوگوار چهارشنبه در"قلعه رئیسی"
  • هیات های عزاداری بدون مجوز در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری می شوند
  • انتقادیک مدیر دولتی ازعملکرد صداوسیمای استان کهگیلویه وبویراحمد+عکس
  • انتقاد مدیران ادارات کهگیلویه از عملکرد صدا و سیمای استان/چرا صدا و سیما باید برای مدیران ما تعیین و تکلیف کند؟
  • فرمانداران گوش به زنگ ائمه جمعه باشند./دستور یا .....
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟