مشروح اخبار


» معلم گچسارانی رتبه اول اقدام پژوهی کشور را کسب کرد



مدیر آموزش و پرورش گچساران از کسب رتبه نخست کشوری اقدام پژوهی توسط معلم این شهرستان خبر داد.


معلم گچسارانی رتبه اول اقدام پژوهی کشور را کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش گچساران از کسب رتبه نخست کشوری اقدام پژوهی توسط معلم این شهرستان خبر داد.

سیدظهیرالدین پورالحسینی در گفت و گو با راک نیوزاظهار کرد: سیدمحمد کاظم افضلی مدیر دبیرستان دوره ی اول آزادگان شهرستان گچساران به نمایندگی از معلمان شهرستان گچساران موفق شد رتبه اول کشوری اقدام پژوهی را میان معلمان پژوهشگر کسب کند.

وی افزود: این معلم گچسارانی در مرحله استانی در رقابت با بیش از 70 اثر ارائه شده به دبیرخانه اقدام پژوهی توانست با کسب رتبه برتر به مرحله کشوری راه یابد و طرح پژوهشی وی در میان اثار شرکت کننده از سراسر کشور، به عنوان اثر برتر اقدام پژوهی ملی ، حائز رتبه نخست شد.

پورالحسینی اظهار کرد: در طرح معلم پژوهنده، دبیران تلاش می کنند تا برای بهسازی و اصلاح وضعیت نامطلوب آموزشی و پرورشی ، به شیوه های عملی اقداماتی را تا زمان ایجاد تغییر و اصلاح وضعیت ارائه دهند که روش به کار برده شده در این امر، به عنوان اقدام پژوهی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

پورالحسینی افزود: همه ساله پیش از آغاز هفته پژوهش، اقدامات پژوهشی معلمان سراسر کشور در سه حوزه منطقه ای ، استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج از سوی ادارات کل مناطق آموزش و پرورش استان ها اعلام می شود که در برنامه اقدام پژوهی امسال سیدمحمدکاظم افضلی از گچساران به عنوان نماینده استان موفق به کسب مقام نخست کشوری شد.

وی گفت: آیین تجلیل از پژوهندگان برتر کشور روز 20 آذرماه همزمان با آغار هفته پژوهش در تهران برگزار و از این پژوهشگر برتر تقدیر شد.

پورالحسینی گفت: هدف از اقدام پژوهی ارج نهادن به تجربه های پژوهش ، نوآوری های معلمان در کلاس و مدرسه و نیز ایجاد انگیزه برای رشد و بالندگی و نیز تقویت خودباوری در معلمان است.

وی همچنین از کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان و معلمان در حل مسائل آموزش و پرورش ، فراهم ساختن زمینه های بهسازی و اثربخشی در فرایند آموزش و پرورش، توسعه فرهنگ پژوهش در میان معلمان و مشارکت دادن آنان به انجام اقدامات پژوهشی از دیگر اهداف اجرای طرح اقدام پژوهی در آموزش و پرروش یاد کرد.

گفتنی است بیش از 25 هزار دانش آموز و دو هزار معلم در آموزش و پرورش شهرستان گچساران مشغول به تحصیل و تدریس می باشند.



تاریخ انتشار : 28 آذر 1395, 22:28



» اخبار مرتبط:

  • مدیر آموزش و پرورش گچساران: ویژه‌ برنامه‌های اجرایی هفته معلم را تشریح کرد
  • راهیابی دانش آموزان گچسارانی به مرحله کشوری جشنواره ی علمی جابربن حیان
  • کسب رتبه برتر کشوری توسط هنرجوی گچسارانی
  • معلمان و دانش آموزان بهمئی رتبه های برتر کشوری و استانی کسب کردند
  • پژوهشگران برتر شهرستان گچساران تجلیل شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود