مشروح اخبار


» واکنش رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به قرنطینه پرستاران وتخلیه یکی از بخش های بیمارستان بعلت تب کنگو



رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت افزود: به منظور اقدامات پیشگیرانه زایشگاه بیمارستان دهدشت را شست و شو کردیم و بعد از ایزوله کردن با اشعه امشب کار خود را آغاز می‌کند.


 امروزه تلفن‌ های همراه پرشده از پیام‌ هایی که ظاهرا هشدار دهنده است و خبر از حقایقی می‌ دهد که جامعه را نگران می ‌کند ومعمولا اکثر این پیام ها عاری از منبع خبری هستند.

به گزارش راک نیوز از دهدشت؛ پس از انتشارخبرمرگ مشکوک زن جوان 19 ساله به تب کریمه کنگو دراین شهرو واکنش مسئولان شهرستانی و استانی ، بازار داغ شایعات بعداز انتشار خبر از گرمای این روزهای آخرین ماه بهاری سبقت بگیرند.

 قرنطینه پرسنل بیمارستان دهدشت،تحلیه بخش نوزادان و ترک بیمارستان توسط والدین،قرنطینه پزشک و خدمه بالگرد انتقال دهنده به شیراز بخشی از این شایعات بوده که یکی از مسئولان بهداشتی شهرستان کهگیلویه درپاسخ به خبرنگاران اطلاع رسانی نمود.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: قرنطینه کارکنان و پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت صحت ندارد.

به گزارش راک نیوز ؛ سید امیر مولایی فر در گفت‌وگو با تسنیم در دهدشت اظهار داشت: قرنطینه کارکنان و پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت به خاطر بیماری "تب کریمه کنگو" صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با تاکید بر اینکه قرنطینه پرستاران، پزشکان و کادر این بیمارستان از سه روز گذشته تاکنون را تکذیب می‌کنیم، افزود: به منظور اقدامات پیشگیرانه زایشگاه بیمارستان دهدشت را شست و شو کردیم و بعد از ایزوله کردن با اشعه امشب کار خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه بر سر سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم، گفت: اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در این بیمارستان انجام شده و زایشگاه بیمارستان به خوبی و براساس استانداردهای لازم شست و شو شده و تا ساعاتی دیگر بازگشایی و پذیرش ها دوباره انجام می‌شود.

مولایی فر در خصوص پزشک متخصصی که همراه بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو به شیراز اعزام شده بود، عنوان کرد: این پزشک متخصص الان در حال انجام وظیفه در بیمارستان و پاسخگویی به بیماران خود است و هیچگونه مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه فرزند مادر 19 ساله‌ای که شایعه شده به ویروس  تب کریمه کنگو مبتلا و فوت کرده نیز سالم است، افزود: اکنون در بخش نوزدادان این بیمارستان قرار دارد و هیچ علامتی دال بر علائم تب کنگو و یا بیماری دیگری مشاهده نشده است.

مولایی فر تصریح کرد: اینکه عده ای شایعه کرده‌اند کارکنان و پرستاران بیمارستان دهدشت هم اکنون در قرنطینه هستند را رد می‌کنیم و چنین چیزی اصلا صحت ندارد.

وی از مردم خواست توجهی به شایعات کوچه و بازار نداشته و مطمئن باشند اطلاع رسانی‌ها توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به نحو شایسته و صحیح در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ضمن اینکه از مردم خواست که به شایعات فضاهای مجازی توجه نکرده و به آن شایعات دامن نزنند، افزود: اطلاع رسانی توسط رسانه‌های رسمی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از شیراز ؛ درحالیکه طبق گفته یکی از بستگان بیمارفوت کرده قراربوده که جسد وی را ظهرامروزجمعه تحویل بگیرند اما گویا مسئولان بیمارستان نمازی شیراز اعلام نمودند که جسد متوفی تا فردا باید مجددا در بخش سردخانه این بیمارستان بماند.

همچنین درحالیکه روز گذشته یک منبع آگاه بیمارستانی به خبرنگار راک نیوز گفته بود نتایج آزمایشات بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو 18 تا 24 ساعت بعد مشخص میگرد اما درپیگیری های امروز این رسانه از احتمال اعلام نتایج آن حتی در فردا یا پس فردا خبر دادند.

 

 



تاریخ انتشار : 12 خرداد 1396, 19:24



» اخبار مرتبط:

  • تازه ترین جزئیات از مرگ مشکوک زن جوان کهگیلویه ای به تب کنگو
  • خبر فوری:مرگ مشکوک یک زن جوان دردهدشت به تب کریمه کنگو
  • خبری که دوماه بعد درزکرد!/با انتخابات نظام پرستاری؛ رئیس نظام پرستاری کهگیلویه انتخاب شد
  • نجات زنی جوان در دهدشت که 50 گلوله به شکمش اثابت کرده !
  • کاهش انجام سزارین با ترویج زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود