مشروح اخبار


» زنگ عاطفه‌ها در مدارس گچساران نواخته می شود+زمان



رئیس کمبته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران نوزدهم مهر ماه زنگ عاطفه‌ها در تمامی مدرسه شهرستان گچساران برای کمک به بیش از 320دانش‌آموز نیازمند نواخته می‌شود.


زنگ عاطفه‌ها در مدارس گچساران نواخته می شود+زمان

رئیس کمبته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران نوزدهم مهر ماه زنگ عاطفه‌ها در تمامی مدرسه شهرستان گچساران برای کمک به بیش از 320دانش‌آموز نیازمند نواخته می‌شود.

قباد قربانی در گفت‌وگو با راک نیوز، با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در دو مرحله مردمی و مدارس برگزار می‌شود اظهار داشت: بخش مردمی این جشن در قالب جشنواره‌های عاطفه‌ها در بیست و پنجمین روز از شهریور ماه با استقبال خوب مردم برگزار شد.

مدیرکل کمبته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در بخش مدارس نیز طی نوزدهمین روز از ماه مهر در تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهرستان گچساران برگزار می‌شود افزود: امسال در شهرستان گچساران زنگ این جشن ملی به صورت نمادین راس ساعت ۷:۳۰در مدارس نظامی، فراشبندی، آسیه، نرگس، صنعت نفت دخترانه و پسرانه ،  شاهد امام علی و شهید تندگویان با حضور مسئولان نواخته می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از 320 دانش آموز در شهرستان گچساران تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: امید داریم دانش‌آموزان و والدین خیر آنان در نوزدهم مهر ماه با  کمک‌های چشمگیر خود سال تحصیلی خوبی را برای تمامی دانش‌آموزان بی بضاعت رقم بزنند.

قربانی با اشاره به خیرینی که می‌خواهند کمک‌های نقدی خود را در اختیار دانش آموزان بی‌بضاعت  قرار دهند، گفت:  خیرین می‌توانند کمک های نقدی خودرا از طریق سامانه موبایلی #5*074*8877* در اختیار این دانش آموزان قرار دهند.



تاریخ انتشار : 18 مهر 1396, 13:36



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری جشن مهر در انتظار همدلی در گچساران
  • زنگ عاطفه ها در مدارس گچساران نواخته می شود
  • مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد:جمع‌آوری بیش از 132میلیون ریال کمک مردمی در گچساران در جشن عاطفه‎ها
  • مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد: برپایی 6 پایگاه در جشن عاطفه‌ها گچساران
  • برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟