مشروح اخبار


» با حضور 5 استان کشور:مسابقات چند جانبه موتور کراس در گچساران برگزار شد



مسابقات چند جانبه موتور کراس با حضور بیش از 30 شرکت کننده از پنج استان کشور در پیست موتور سواری شهرستان گچساران برگزار شد .


با حضور 5 استان کشور:مسابقات چند جانبه موتور کراس در گچساران برگزار شد

مسابقات چند جانبه موتور کراس با حضور بیش از 30 شرکت کننده از پنج استان کشور در پیست موتور سواری شهرستان گچساران برگزار شد .

به گزارش راک نیوز، این دوره از مسابقات موتورسواری با عنوان یادبود زنده یاد پدرام دهداری از پیشکسوتان موتور سواری گچساران و کشور برگزار شد.

مسئول برگزاری این مسابقات و رئیس هیات موتورسواری گچساران در حاشیه این رقابت ها به راک نیوز گفت: در این دوره از مسابقات موتور کراس بیش از 30 موتور سوار از استان‌های لرستان، چهار محال بختیاری، اصفهان، خوزستان و تیم موتورسواری گچساران در 4 کلاس60، 125 ، 250و 450 سی سی با یکدیگر رقابت کردند.

صادق خادمی افزود: در کلاس 65 سی‎‎سی ویژه رده سنی خردسالان به ترتیب امیر رضا عوض پور، ناصر گرامی و محمد امین عوض پور هر سه از خوزستان حائز رتبه‎‎های اول تا سوم شدند.

وی اظهار کرد: در ادامه ی این رقابت های هیجان انگیز در کلاس 125 سی سی سعید صفایی از گچساران مقام اول را به خود اختصاص داد.

خادمی گفت:  در این کلاس، علی آتش زر و یوسف دلنوازی نیا هر 2از گچساران به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به نفرات برتر کلاس 250 سی سی این مسابقات،افزود: در کلاس 250 سی سی این مسابقات نیز که مقام‌های اول تا سوم آن به شرکت‌کنندگانی از استان های خوزستان و اصفهان رسید، احمد بهرامی از بهبهان مقام اول، محمود گلکار از اصفهان مقام دوم و محمد قنواتی از خوزستان مقام سوم را کسب کردند.

این مسئول ورزشی افزود:  در کلاس 250 سی‎‎سی پیشکسوتان نیز حسین کرمی، کیامرث باغبان زاده هر 2 از خوزستان نفرات اول و دوم شدند و داریوش بارانی از لرستان رتبه سوم را کسب کرد.

خادمی در پایان گفت: در کلاس450 سی سی مرتضی اسلامی نصب از بهبهان، حمید کرمی از شوشتر و امین نجفی از گچساران به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

گفتنی است هیات موتورسواری گچساران،اداره ورزش و جوانان، شهرداری،اورژانس، نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان گچساران در برگزاری این مسابقات که با استقبال کم‌نظیر جوانان علاقمند به این ورزش برگزار شد نقش آفرینی کردند.



تاریخ انتشار : 12 آبان 1396, 22:12



» اخبار مرتبط:

  • دیدار شهردار دوگنبدان با شرکت‌کنندگان در مسابقه کشوری موتورسواری یادبود مرحوم پوریا دهداری
  • صعود جوانان هندبالیست نفت و گاز گچساران به مسابقات کشوری
  • حضور دختران هندبالیست نفت و گاز گچساران در مسابقات هندبال جوانان مناطق کشور
  • سواران ممسنی در مسابقات گچساران خوش درخشیدند
  • افتتاح پیست موتور سواری شهرستان گچساران+تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر