مشروح اخبار


» بخشداران وظایف قانونی خود را جدی بگیرند/ قانون منشأ اقتدار بخشداران باشد/در ارزیابی بخشداران و مدیران با هیچ فردی تعارف نداریم



مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری در نشست با بخشداران شهرستان های کهگیلویه و چرام گفت: بخشداران وظایف قانونی خود را جدی بگیرند و اقتدار خود را از قانون بگیرند زیرا قانون منشأ اقتدار است .

به گزارش راک نیوز "سیدعلی پرواز در این نشست که با حضور بخشداران، معاون فرماندار شهرستان چرام و کارشناسان دفتر سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد، افزود: بخشداران مطابق قانون عمل کنند و از حقشان دفاع کنند.

وی، اظهار داشت: برنامه دفتر سیاسی و انتخابات نظارت روش مند و هدف مند بر عملکرد بخشداران، فرمانداران و رصد فعالیت مدیران کل است در این اعمال نظارت ها با هیچ فردی تعارف نداریم و نتیجه این ارزیابی ها به مقامات مافوق ارایه می شود.

پرواز، بر ضرورت دفاع از عملکرد دولت و  همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد توسط بخشداران و فرمانداران تأکید کرد و افزود: بخشدار به عنوان مدیر دولت تدبیر و امید موظف است از عملکرد این دولت دفاع کند .

مدیرکل سیاسی و انتخابات خاطر نشان کرد: بخشداران و معاونین فرماندار در عین رعایت اصل سلسله مراتب، با فرماندارن هماهنگی صدرصدی داشته باشند.

پرواز، بر ضرورت اطلاع رسانی عملکرد دولت در بخش ها به صورت مستند و با ذکر جزئیات به مردم تأکید کرد و گفت: بخشداران از ظرفیت رسانه ها جهت اطلاع رسانی به مردم استفاده نمایند.

پرواز، رصد فعالیت های زودرس انتخاباتی را وظیفه بخشداران دانست و تأکید کرد: هر گونه فعالیت زودرس انتخاباتی اعم از فعالیت مدیران، توزیع ارزاق در روستا ها و ... را رصد و به صورت کتبی به دفتر سیاسی و انتخابات گزارش دهید.

وی، همچنین تأکید کرد: تمامی اتفاقات و مسایل بخش نظیر تجمعات، سخنرانی، فعالیت های دانشجویی و ... به صورت پیش خبر و همچنین خبر کامل به دفتر سیاسی و انتخابات ارسال شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات اظهار داشت: بخشداران از فعالیت های با نشاط و قانونمند دانشجویی دفاع نمایند و زمینه حضور و مشارکت فعالانه مردم در مسایل اجتماعی و سیاسی را فراهم نمایند.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست بخشداران شهرستان های کهگیلویه و چرام مسائل و مشکلات خود را در بخش بیان نمودند و در بخشی از جلسه به پرسش های مدیرکل سیاسی در خصوص مواردی نظیر محل سکونت ، متنفذین طوایف و ایلات، مسایل منطقه ای، نحوه ارتباط با مردم بخش، نحوه تعامل با ائمه جمعه و نیروی انتظامی و شورای روستا، برگزاری کمیته انطباق و ... پاسخ دادند .



تاریخ انتشار : 27 مرداد 1397, 07:34



» اخبار مرتبط:

  • نشست مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری با معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان های دنا و بویراحمد / بخشداران نماینده عالی حاکمیت در بخش ها هستند/ بخشداران از خدمات و برنامه های دولت دفاع کنند
  • فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد رصد می‌شود
  • مدیریت فضای سیاسی جامعه و بهبود عملکرد فرمانداران از وظایف مهم دفتر سیاسی و انتخابات است
  • ممنوعیت حضور مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در همایش‌های سیاسی انتخاباتی
  • بزودی از فرمانداران استان آزمون کتبی گرفته میشود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود