مشروح اخبار


» اعتبارسازمان‌های مردم نهاد شفاف‌سازی شود/اظهار بی‌اطلاعی سمن‌های کهگیلویه از اعتبارات



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: در حالی که مسؤلان استانداری از اختصاص اعتبار به سازمان‌های مردم نهاد می‌گویند مسؤلان سمن‌های کهگیلویه همچنان اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

به گزارش راک نیوز، کارگروه تخصصی فرهنگی،اجتماعی امروز در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

سید ایرج کاظمی‌جو در این نشست با بیان اینکه اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی ضرورت دارد و اگر قرار بر کلی گویی باشد چیزی تغییر نخواهد کرد،اظهار داشت:اینکه در جلسات همه می‌خواهند حرف بزنند پسندیده نیست بلکه باید  بیان موارد تخصصی باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با یادآوری سخنان نظری معاون سیاسی استاندار و همچنین رضایی مدیرکل مبارزه با موادمخدر استانداری در زمینه اختصاص اعتبار قابل توجه به سازمان‌های مردم نهاد گفت:همچنان منتطریم که تکلیف و وضعیت این اعتبارات مشخص شود چون بسیاری از مدیران سمن‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

کاظمی‌جو حضور مدیران سمن‌ها  و مدیران کل  را در چنین جلساتی ضروری خواند.

وی، با انتقاد از بی تحرکی و عدم شرکت مسؤلان دانشگاهی در چنین نشست‌هایی به طعنه گفت: باید بر صندلی مسؤلان دانشگاه‌ها در جلسات گل گذاشت.



تاریخ انتشار : 24 مهر 1397, 16:48



» اخبار مرتبط:

  • شهرداری و شورای شهر دهدشت در حوزه فرهنگ تا کنون هیچ قدمی بر نداشته است
  • معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه امکانات دستگاه ها برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بسیج شود
  • اولتیماتوم استاندار کهگیلویه و بویراحمد/شایدبرخی مدیران رفتنی باشند!
  • رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد: پیشرفت تکنولوژی باعث عدم استقبال مردم از سینما شده است/ضرورت توجه متولیان فرهنگی به مقوله فرهنگ و هنر
  • فرماندارکهگیلویه : در زمینه تغییر مدیران سیاسی عمل می‌کنیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟