مشروح اخبار


» تقویت تئاتر دانش آموزی به عنوان تئاتر پایه ضرورتی اساسی است



مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تئاتر دانش آموزی ما باید به عنوان تئاتر پایه تقویت شود و ما باید با کمک آموزش و پرورش تئاتر را از پایه داشته باشیم.

به گزارش راک نبوز ، علی غیاثی ندوشن عصر چهارشنبه در اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یکی از نیازهای که بیشتر در استانها احساس می شود، لزوم ایجاد پل ارتباطی بین تئاترهای دانش آموزی و دانشجویی و تئاترهای بزرگسالان و بومی است.

وی بیان داشت: انجمن نمایش استانها با هدایت و حمایت مرکز هنرهای نمایشی و راهنمایی اساتید این ارتباط را برقرار کنند و تئاتر را در این حوزه پرورش دهند.

غیاثی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از استانهای مستعد و خوب در حوزه تئاتر است، گفت: هر ساله کارهای خوبی از این استان در جشنواره های بین المللی فجر داریم و تئاتردر این استان در سالهای مختلف از تئاترهای خوب کشور بوده است.

وی تصریح کرد: ما در حوزه تئاتر همواره نیازمند آموزش هستیم و باید در این راستا برنامه ریزی و آموزش مستمر و با استراتژی مشخص و دورنمای مشخصی وجود داشته باشد.

غیاثی افزود: این امر از نیازهای تئاتر ما و به خصوص تئاترهای استانی است.

وی تاکید کرد: در سطوح شهرستانها و بخشها جوانان مستعدی حتی در دورترین روستاها هستند که محروم از توجه بوده و امکان و رشد و پیشرفت ندارند و این امر برای آنها باید میسر شود.



تاریخ انتشار : 30 آبان 1397, 18:23



» اخبار مرتبط:

  • آخرين خبرها از جشنواره بين المللي تئاتر فجر
  • پوستر سی امین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد
  • بیست و پنجمین جشنواره تئاتر در یاسوج برگزار می‌شود
  • «فرهنگ» ریشه و مبنای توسعه یک کشور است
  • یاسوج میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟