مشروح اخبار


» سیمای زیبای شهر منتظران مسافران نوروزی در یاسوج +عکس



سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج در راستای وظایف خود کار گلگاری، رنگ آمیزی و نصب گلدان ها را نیز آغاز کرده است تا نوروز امسال شهر با وضعیت مطلوب تری میزبان مسافران باشد.

مشخصا هر شهری با توجه به نمای کلی آن، میدان‌های اصلی، مرکز شهر، پارک‌ها و تزئینات خیابان‌های آن‌ شناخته می‌شود.

 

معمولا وقتی از افراد مختلفی که از سفر برگشته اند یا در مورد شهری که به تازگی به آنجا سفر کرده سوال می پرسید می تواند پاسخ او این باشد که بسیار زیبا بوده است و یقیننا دلایلی هم که می‌آورند بیشتر به فضای کلی شهر، امکانات رفاهی و پاکیزگی و زیبایی آن برمی‌گردد. اینجا دقیقا جایی است که اهمیت مبلمان شهری مشخص می‌شود.

 

یاسوج سالهاست نام پایتخت طبیعت را هم جنس با نام خود می داند و همین عنوان انتظارات زیادی را برای گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند ایجاد می کند که صدالبته وظیفه مسئولان شهری در قبال نگاه و ذهنیت آنها دوچندان باید باشد که بنا برخبرهای رسیده ،برای اولین بار برنامه ریزی برحول محور آینده نگری در بخش سازمان سیما، منظر و فضای سبز کلان شهر کهگیلویه وبویراحمد دیده می شود.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج؛ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج از شروع نصب نیمکت و سطل زباله در پارک های و بلوارهای شهر یاسوج خبر داد.

فرشاد صادقی با بیان اینکه این عملیات تا قبل از تعطیلات عید نوروز ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: هم اکنون کار نصب 200 نیمکت و سطل زباله در پارک ها، بلوارها و دو پارک محله ای شهر آغاز شده است.

صادقی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج در راستای وظایف خود کار گلگاری، رنگ آمیزی و نصب گلدان ها را نیز آغاز کرده است تا نوروز امسال شهر با وضعیت مطلوب تری میزبان مسافران باشد.

وی با بیان اینکه ترمیم چمن، گلکاری و طراحی و نصب المان های نوروزی در شهر یاسوج شروع شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون در پارک های ولایت و غدیر در حال اجراست و پس از آن چمن سایر پارک ها و بلوارها ترمیم و احیا خواهد شد.


سیمای زیبای شهر منتظران مسافران نوروزی در یاسوج +عکس

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز بیان داشت: رنگ آمیزی بلوارها و سازه های فلزی درون شهر نیز هم اکنون شروع شده است.

فرشاد صادقی گفت: نصب گلدان های جدید و بازسازی گلدان های قدیمی نیز در حال انجام است و دو گلدان با طراحی مشک و ملار که نشان از زندگی عشایری منطقه دارد نیز نصب شده است.

به گزارش راک نیوز ؛ در نورز امسال قریب 900هزار نفر از استان کهگیلویه وبویراحمد بازدید نمودند که علیرغم آب و هوای سردسیری شهریاسوج روند افزایشی مهمانان نورزی باعث گردیدتا 15 مدرسه به تعداد66 مدرسه ای که برای اسکان مهمانان نوروزی تدارک دیده شده بود اضافه گردد.

گفتنی است شهریاسوج با جمعیتی بالغ بر 250 هزارنفر جمعیت و مرکزیت استان کهگیلویه وبویراحمد در جنوب غربی ایران واقع شده است.



تاریخ انتشار : 22 آذر 1397, 11:54



» اخبار مرتبط:

  • آغاز عملیات ترمیم و لکه گیری فضای سبز شهری یاسوج
  • شهر یاسوج، آماده استقبال باشکوه از بهار/ افزایش چشمگیر خدمات شهرداری یاسوج در آستانه نوروز 97
  • طرح سم پاشي و مبارزه با آفات درختان در شهر یاسوج آغاز شد
  • رفع بلاتکلیفی پارک مرکزی دهدشت در آینده نزدیک
  • شهردار باشت:بیش از 60 هزار متر مربع پارک و فضای سبز در شهر باشت وجود دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟