مشروح اخبار


» عزل یک مدیرکل در فارس بخاطر مرگ دختر جوان درجاده خرامه-شیراز



انتشار ویدئویی که روایتگر آن فردی است با صدای بغض آلود، می گوید  ونشان می دهد جاده ای که یک سوی آن در جلو تر مسدود شده است با بتون های سیمانی و اجازه عبور غیرممکن.

 

این فرد  از حادثه مرگ باری حرف میزند که روز پنجشنبه ۶تیرماه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶در ابتدای جاده خرامه سعدی یک نفر کشته و دو تن مصدوم شدند.

بنا به روایت پدر داغدار ،دختر جوان بیست ساله اش تنها قربانی این حادثه است که قصور متولیان جاده یا را در عدم نصب علائم هشدار دهنده دخیل می داندوبه بیننده یادآوری می کند که جاده مسدود شده هیچگونه علائم هشداری ندارد و ممکن است باعث مرگ دیگران شود.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ انشتار این ویدئو با بازتاب های زیادی در استان فارس و سطح ملی همراه بوده است . براساس آخرین خبر ها وزیر راه دستور پیگیری سریع به موضوع را صادر نموده است .

هم چنین استاندار فارس  دستور داد پلیس‌راه در اسرع وقت محل حادثه را بررسی و دلایل سانحه را مشخص کند. درصورت قصور هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان مدیر مربوطه عزل خواهد شد.

به گزارش راک نیوز ؛ اداره راه و شهرسازی استان فارس در ارتباط با وضعیت جاده شیراز-خرامه می گوید: قبل از محل تصادف به‌صورت سلسله‌وار با ترکیبی از علایم و سرعت‌کاه‌ها و نصب تابلوی هشداری آشکار‌ساز فسفری، هشدار لازم ارائه شده و وضعیت خط‌کشی راه نیز امتداد راه را به وضوح نشان می‌دهد. هزاران نفر در طی ماههای گذشته از این موقعیت عبور کردند و صرفاً این هموطن عزیز در این موقعیت بدلیل سرعت بالا و عدم توجه کافی قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نشد.

بهرحال باید منتظر ماند و دید نظریه کارشناسی چه کسی را  دخیل در این حادثه می داند ؛ ادعای پدر داغدار که در صورت صحت آن بنا به وعده استاندار مدیرکل مقصر عزل خواهد شد یا توضیحات اداره راه وشهرسازی.

 



تاریخ انتشار : 9 تیر 1398, 06:00



» اخبار مرتبط:

  • واژگونی خودرو در دروازه قرآن شیراز یک کشته برجا گذاشت
  • جان باختن پسر 4 ساله درتصادف محور دهدشت قلعه رئیسی /سه کشته وزخمی در واژگونی وانت
  • 6 کشته وزخمی در تصادف جاده شيراز - ياسوج
  • 5کشته وزخمی در محور ممسنی -شیراز
  • واژگونی ناگهانی خودروی حامل سیلندر گاز 11 کیلویی وخسارت به 3 خودروی دیگر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟