مشروح اخبار


» کاندیداهای موفق وناموفق برای ثبت نام مجلس شورای اسلامی در ممسنی + اسامی



در دومین روز از آغاز رسمی ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم برخی کاندیداهای داوطلب به ستاد انتخابات در فرمانداری ممسنی مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان فارس؛ در روز دوم ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای سرهنگ اقدامی و محمود کرمی ثبت نام کردند.

 روز دوم ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شهرستان ممسنی با مراجعات متعدد نامزدها همراه بود اما معمولا نقص مدارک باعث می شود تا ثبت نام به روزهای بعد موکول شود.
در روز دوم محسن انصاری، ایمان کردستانی و نوذر اقدامی و مهدی افشون و محمود کرمی از جمله رجل سیاسی بودند که جهت ثبت نام اقدام کردند اما نقص مدارک اجازه این کار را نداد و تنها نوذر اقدامی رزمنده و بازنشسته ی سپاه و محمود کرمی با سابقه ی مدیریت ی آبفا روستاییشهرستان رستم و ریاست شورای حل اختلاف شهرستان رستم، موفق به تکمیل روند ثبت نام شد
به گفته کارشناسان فرمانداری دلیل عدم ثبت نام یا کند شدن مراحل ثبت نام به دلیل به همراه نداشتن اصل مدرک دانشگاه یا به همراه نداشتن کد ملی پدر، مادر، همسر و فرزندان، همچنین سه قطعه عکس ۳ در ۴ و ... بوده است که انتظار می رود نامزدها به فرم شماره ۱۹ و ماده ۲۱ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس مراجعه و بر اساس مدارک مورد نیاز را به همراه خود داشته باشند.
به گزارش راک نیوز،  در روز اول ثبت نام ها در ممسنی و رستم،  محمد محمودی و عبدالرضا مرادی با حضور در ستاد انتخابات ممسنی نام نویسی کردند.



تاریخ انتشار : 11 آذر 1398, 13:43



» اخبار مرتبط:

  • اولین کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم ثبت نام کرد + جزئیات
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور + متن اطلاعیه
  • دومین نامزد ثبت نام شده در ممسنی ؛ فینالیست دور گذشته انتخابات
  • گزینه های ثبت نامی در حوزه انتخابیه کازرون و کوه چنار در روز اول ثبت نام + اسامی
  • روند عجیب پیش از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود