مشروح اخبار


» بی ادب خواندن روحانی و جهانگیری توسط حامیان محمدی تبار



سواستفاده از شرایط و به عبارت بهتر استفاده از آب گل آلود همواره در فرهنگ ایرانی کاری زشت و ناجوانمردانه بوده است ، این امر بد را در ادبیات کوچه بازاری به لاشخوری نیز تعبیر کرده اند .
ا

مطلبی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حمایت منتشر شده که در این مطلب ضمن حمایت ار محمدی تبار در اقدامی عجیب حسن روحانی رئیس جمهور را به بی ادبی و اسحاق جهانگیری را به دروغگویی متهم کردند ،مشروح کامل این مطلب که توسط پایگاه خبری زاگرونا منتشر شده به شرح زیر می باشد؛

حمله تند عضو پایداری گچساران به معاون استاندار

آقای جمالی بحرانی بدتر از مدیران نالایق نیست..

سید جواد فدایی✍
سواستفاده از شرایط و به عبارت بهتر استفاده از آب گل آلود همواره در فرهنگ ایرانی کاری زشت و ناجوانمردانه بوده است ، این امر بد را در ادبیات کوچه بازاری به لاشخوری نیز تعبیر کرده اند .
اولین باری که در سیاست این موضوع را به چشم دیدم پس از زلزله کرمانشاه بود که جهانگیری معاون رئیس جمهور بدون هیچ سند و مدرکی و کاملا به دروغ در مصاحبه ای بیشترین تلفات را در مسکن مهر سرپل ذهاب عنوان کرده بودند آن هم در شرایطی که فقط یک فوتی بر اثر پریدن از ساختمان در مسکن مهر ثبت شده بود ، او میخواست با این حرف دولت قبل را تخریب کند و اما نمیدانست که آمارها بیشتر و دقیق تر از هر مسئولی سخن میگویند.
امروز نیز دومین باری بود که مسئولی با این سطح از وقاحت و بی چشم رویی در مقابل چشمان مردم و دوربین ها اقدام به ماهیگیری از آب گل آلود میکند و او هم به ناحق زبان به دروغ می گشاید.
جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز ادبیات سخیف و نامناسبی علیه مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان استفاده کردند که فی الواقع شایسته آن کلمات فقط خودشان بودند .
آقای جمالی عضو حزب به خواب رفته اعتماد ملی که نه حرف زدن بلد هستند و نه سکوت کردن ، امروز علیه مدیری لب به توهین گشودند که اگر کل کارنامه استانداران استان و فرمانداران تابعه در دولت روحانی را جمع کنند یک دهم کارنامه وحید محمدی تبار هم نمی شود.
جناب جمالی با چه رزومه و پیشینه مدیریتی خوب و سابقه روشن به خود حق دادید درباره فرزند دلسوز خامی و دنا صحبت کنید؟
اگر وحید محمدی تبار دلسوز این خاک و کوه و بلوط نیست توی بی ادب و گستاخ دلسوزی؟
اگر شما دلسوز بودید برخی از این فرمانداران و بخشداران را برای استان پر سرمایه و فقیر من انتخاب می کردید؟
اگر توان و تخصص داشتید آیا این وضع استان ما بود؟
اگر چیزی از مدیریت مجموعه بحران میدانید بگویید چگونه می شود با بودجه صفر اطفا حریق در دو سال اخیر این همه آتش را خاموش کرد؟
چگونه با دست خالی می شود این همه سیل و طوفان و ... به سلامت گذراند؟
تا کنون در کدام سیل و زلزله و آتش سوزی و بحران محمدی تبار نفر اول نبوده است که امروز فقط به خاطر یک غیبت موجه آنهم به دلیل بیماری ناشی از آتش سوزی روزهای قبل اینطور دست به کمر گرفته و در غیاب ایشان بی ادبی می کنید؟
جناب معاون سیاسی( که احتمالا به زودی معاون سیاسی سابق) هیچ بحرانی در استان من اندازه بحران مدیران ضعیف و نالایق مردم را آزار نمی دهد و سرمایه های ما را نمی سوزاند.
البته تقصیر شما نیست ، مقصر آنهایی هستند که این همه استعداد و نخبه در این استان را نادیده می گیرند و پخمگان سایر استان ها را اینجا مدیر می کنند و برای آنها رزومه می سازند. 
آن از آن استاندار که با آن فیلم معروف روی دولت را سفید کرد و این از شما با این ادبیات گستاخانه .
تقصیر شما نیست ، شما عضو حزبی هستید که رییسش فرق دول عربی و خلیج عربی را نمی دانست و کل محبوبیتش کمتر از آرا باطله بود ، این ادبیات و حرف زدن از عضو چنین حزب بی سوادی بعید نیست.
تقصیر شما نیست جناب جمالی ، مقصر اوییست که این پیراهن گشاد را بر تن شما کرد ، بنده اگر مسئول بودم به آدمهای بی ادب میکروفن نان خشکی هم نمی دادم چه برسد به میز مدیریت.
تقصیر شما نیست وقتی در استانهای دیگر و سطوح بالای کشور فرزندان پر توان ما به بهترین شکل افتخار آفرینی می کنند اما در استان ما انسان های کوچک را برای مدیریت مردان بزرگ و تاریخ پر افتخار سرزمینم می گمارند.
جناب جمالی البته که از رییس جمهور بی ادبی چون روحانی معاون استانداری چون شما بعید نیست اما بدانید اینجا سرزمین فرهنگ و ادب و شاهنامه است و یا باید مثل خودشان مودب باشید یا دمتان را سر کولتان بگذارید و به خانه بازگردید پیش از آنکه دمتان را قیچی کنند این دم آخری...



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1399, 20:45



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مهار آتش سوزی در مراتع کلایه/ هلی برن به موقع نیرو از سوختن بیش از ۴۰ هکتار از مراتع کهگیلویه جلوگیری کرد
  • انتصاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/جزییات
  • ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبارات خشکسالی استان در نظر گرفته شد/اختصاص ۸ میلیارد ریال اعتبار تنش آبی به کهگیلویه و بویراحمد
  • تقدیر معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از مدیرکل بحران استانداری
  • » اشتراک گزاری خبر

    • کاظم

    • 10 خرداد 1399 04:28
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    درودبر شرفت
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟