مشروح اخبار


» مدعی العموم ورود کند؛ آبروی یک استان و ملت را خدشه دار کرده اند/اقدام افراد ذلیل را به نام کهگیلویه و بویراحمد ننویسیم+تصاویر



راک نیوز/ بازنشر فیلمی از اقدام تعدادی فرد ذلیل و حقیر بعد از تصادف عصر امروز جاده یاسوج اصفهان می تواند چهره زشتی از استان کهگیلویه و بویراحمد را نشان دهد و ضمن ورود مدعی العموم به این ماجرا نباید اقدام تعدادی انگشت شمار را به مردم یک استان نسبت داد.

وقوع اتفاقات تلخ و شیرین در هر نقطه ای از جهان غیرقابل انکار است اما گاهی در دل برخی اتفاقات، مسائلی پیش می آید که اصل ماجرا را به حاشیه می برد و با توجه به گسترش روز افزون فضای مجازی کنترل آن از دست خارج می شود. 
 
برخی افراد و گاها رسانه ها در انعکاس اخبار تنها نکات منفی را برجسته سازی می کنند و این مساله در استان کهگیلویه و بویراحمد به یک اپیدمی تبدیل شده است و هر از چند گاهی اخباری از گوشه و کنار این استان به گوش می رسد که نشنیدن ان ها چیزی از کسی کم نمی کند و اطلاعات مفیدی نیز به آن اضافه نخواهد شد.
 
یکی از دلایل ایجاد حس منفی نسبت به کهگیلویه و بویراحمد، رسانه هایی رسمی و غیررسمی مانند صفحات اینستاگرامی هستند که همیشه سعی در برجسته کردن نقاط ضعف یک شهر و قوم و استان دارند و فرهنگ غنی مردم اصیل این استان را به نابودی می کشانند.

 
ظهر امروز تصادفی مرگبار در جاده یاسوج-اصفهان به وقوع پیوست که جان 3 سرنشین خودروی وانت پیکان را گرفت و اتفاقی تلخ و غم انگیز را رقم زد؛ اما شاید تلخ تر از این حادثه رانندگی انتشار کلیپی از برخی افراد ذلیل و حقیر بود که در اقدامی ناپسند و زشت وسایل یکی از خودروهای تصادفی را با خود می برند که البته به نظر می رسد این خودرو به اصطلاح شوتی بوده که مقامات مسئول باید در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهند .
این کلیپ به شدت در فضای مجازی منتشر شد و صفحات اینستاگرامی زیادی به بازنشر ان اقدام کردند بدون ان که متوجه باشند در حال انتشار چه محتوایی هستند.



انتشار این کلیپ در فضای مجازی می تواند چهره زشتی از استان کهگیلویه و بویراحمد به دیگر نقاط کشور نشان دهد و قطعا بر روی مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان تاثیرگذار خواهد بود.

 

این افراد که تنها به دنبال بازدید در اینستاگرام هستند از عواقب کاری که می کنند اگاهی ندارند و کمک بزرگی به زشت نشان دادن چهره استان کهگیلویه و بویراحمد می کنند این در حالی است که فرهنگ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار بالاتر از آن چیزی است که بخواهند دست به چنین اقدامی بزنند اما عده ای افراد حقیر و ذلیل دست به چنین کاری زده اند.



در این جا لازم است مدعی العموم به این موضوع ورود کند و با چنین افرادی که آبروی یک استان و مردم آن را خدشه دار می کنند برخورد لازم را انجام دهد.

 

در پایان ذکر این نکته لازم است که کاربران شبکه های اجتماعی از انتشار این کلیپ خودداری کنند و بیشتر از این چهره مردم بافرهنگ این استان را در میان سایر استان ها بد جلوه ندهند.



تاریخ انتشار : 28 مرداد 1399, 08:21



» اخبار مرتبط:

  • رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: فضای مجازی رصد می شود /انتشار فیلم کلیپ های انتخاباتی جرم است
  • بوسه در آسانسور؛ رسوایی سیاسی یا ؟
  • تکذیب خبر کشته شدن جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سانحه رانندگی
  • ترمز توهین به قومیت ها در فضای مجازی را بکشید/سخره گرفتن فرهنگ اصیل کهگیلویه و بویراحمد در یک مجموعه طنز+تصاویر
  • نقش مدیران در رسمیت بخشیدن به رسانه های غیر رسمی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟