مشروح اخبار


» وزیر راه و شهرسازی؛طول آزاد راه های کشور در پایان دولت دوازدهم به3100کیلومتر افزایش می یابد



وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش از دولت تدبیر و امید طول آزادراه های كشور 2100 كیلومتر بود، اما تا پایان دولت دوازدهم طول این راه ها به بیش از 3100كیلومتر افزایش می یابد که نشان دهنده رشد ۵۰ درصدی طول آزادراه های کشور است.


به گزارش راک نیوز، محمد اسلامی روز پنجشنبه در آیین افتتاح عملیات تکمیلی بزرگراه گچساران خیرآباد اظهار داشت: همچنین طول بزرگراه های کشور از حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر به ۲۳ هزار کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد که بخشی از آن در استان کهگیلویه و بویراحمد قبلا افتتاح و بخشی دیگر نیز در سفر اخیر افتتاح خواهد شد و مابقی تا پایان دولت ساخته می شود.

وی با اشاره به نبود هیچ تبعیضی در ایجاد بزرگراه و آزاد راه در استان های کشور، افزود: برای دولت ،شمال و جنوب ،غرب و شرق هیچ فرقی نمی کند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فعال بودن ۲هزار و ۳۰۰ تردد شمار در جاده های کشور ،تصریح کرد: تردد شمار ها بیانگر میزان ظرفیت جاده و استفاده از آن هستند و بر اساس آن میزان نیاز به احداث بزرگراه و آزاد راه به صورت ریاضی محاسبه می شود.

اسلامی تاکید کرد که در ساخت آزاد راه و بزرگراه نگاه منطقه ای وجود ندارد و آزاد راه و بزرگراه های کشور با توجه به میزان ترافیک و نیاز ایجاد می شوند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پارسال ۲ هزار و ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی در کشور افتتاح شد و تا پایان دولت ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی دیگر در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.
اسلامی با بیان اینکه تاجگردون نقش بسیار مهمی در پیشرفت استان و شهرستان داشته است از تلاش و عملکرد نماینده سابق مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

گفتنی است وزیر راه وشهرسازی برای افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده است.

 



تاریخ انتشار : 13 شهریور 1399, 13:27



» اخبار مرتبط:

  • وعده ساخت 8 هزار کیلومتر بزرگراه و آزاد راه تا پایان امسال
  • اتصال کهگیلویه وبویراحمد به آزادراه شیراز-اصفهان اجرایی می شود
  • اتصال کهگیلویه و بویراحمد به آزادراه نیازمند 10 هزار میلیارد ریال است
  • 25 کیلومتر از بزرگراه بابا میدان -گچساران - بهبهان افتتاح شد+تصاویر
  • پیشرفت فیزیکی قطعه دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران به 73 درصد رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟