مشروح اخبار


» 3 خبر جدید از نیروی انتظامی در شهرستان کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به دستگیری سه سوداگر مرگ خاطرنشان کرد : متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۳ توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقدار ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع گراس در کهگیلویه 


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع گراس در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش راک نیوز به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهان دیماز با اعلام این خبر گفت : در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط افرادی به هویت های معلوم در یکی از خیابان‌های شهر دهدشت که اقدام به خرید و فروش و توزیع مواد مخدر در بین جوانان می‌نمایند بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت. 
وی افزود ماموران با شناسایی محل و اطمینان از وجود مواد مخدر در مکان مورد نظر ضمن هماهنگی با مقام قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند که پس از تفتیش و بازرسی مقدار ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع گراس به همراه چهار دستگاه ترازوی توزین مواد و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به شماره پلاک معلوم که اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می نمود توقیف و به همراه متهمین به یگان دلالت داده شدند. 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به دستگیری سه سوداگر مرگ خاطرنشان کرد : متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.




کشف عروسک قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در کهگیلویه



 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهان دیماز در تشریح این خبر گفت: بنا بر اخبار رسیده مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس مسافربری به شماره پلاک معلوم اقدام به حمل کالای قاچاق می نماید بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی آن را متوقف کردند. 
وی افزود: مامورین پلیس آگاهی شهرستان در معیت رئیس تعزیرات حکومتی و با اخذ دستورات قضایی به ترمینال مراجعه از خودرو فوق الذکر تفتیش و بازرسی به عمل آمده که تعداد ۲۳۵ عدد انواع عروسک خارجی کشف و ضبط گردید که راننده خودرو به هویت معلوم را دستگیر جهت سیر مراحل قانونی به یگان دلالت و تشکیل پرونده قضایی گردید. 
فرمانده انتظامی کهگیلویه اظهار داشت: کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کردند و متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.




کشف زغال قاچاق در کهگیلویه


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۷۵۰ کیلوگرم زغال چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهان دیماز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان از توابع شهرستان کهگیلویه حین کنترل خودروهای عبوری در روستای اسفندان به دو دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ها ۲۵ کیسه زغال جنگلی بلوط غیر مجاز به مقدار ۷۵۰ کیلوگرم زغال چوب قاچاق کشف و ضبط کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کردند خاطرنشان کرد : در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.



تاریخ انتشار : 4 خرداد 1400, 11:57



» اخبار مرتبط:

  • کشف بیش از ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران
  • کشف بیش از 49 کیلو گرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف 9 کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو پژو در گچساران
  • دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر و کشف بیش از یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه و هروئین در دهدشت
  • 50 کیلوگرم مواد مخدر در دنا کشف شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟