مشروح اخبار


» آمار قربانیان آتش سوزی جنگل های هایقر فیروز آباد به 4نفر رسید + اسامی



آتش سوزی جنگل های هایقر فیروز اباد در استان فارس از عصر روز دوشنبه آغاز و هم چنان تلاش ها برای کنترل آتش بی نتیجه مانده است.

به گزارش راک نیوز ؛ بنابر آخرین خبرهای دریافتی خبرنگار ما از منابع محلی در فیروز آباد استا فارس تعداد جان باختگان آتش سوزی جنگل ها و مراتع هایقر در فیروز آباد به 4 نفر رسیده است.

این آتش سوزی که از عصر روز دوشنبه شروع شده بود علیرغم تلاش نیروهای محلی و جنگل بانی نه تنها امکان کنترل آتش یسر نبوده بلکه تاکنون 4نفر از عشایر اهالی منطقه در این آتش سوزی جان باختند.

یک پدر و پسر و برادرزاده به نام های ناصر بهزادی (پدر)، حامد بهزادی (پسر) و رضا بهزادی (برادرزاده) قربانیان آتش تنگه هایقر در کنار نفر چهارم که او هم از اهالی روستا بود، جان باختگان این حادثه تاسف بار را شامل می شوند.


آمار قربانیان آتش سوزی جنگل های هایقر فیروز آباد به 4نفر رسید + اسامی

 




بنابرگزارش های دریافتی ، از استان بوشهر تقاضای بالگرد شده و یک فروند بالگرد با درخواست استاندار فارس به منطقه آتش سوزی اعزام شده است.
هم چنین نیروهای امدادی از شهرهای مجاور در استان فارس به منطقه آتش اعزام و در تلاش برای کنترل و جلوگیری از پیش روی آتش به سایر مناطق هستند.
آتش سوزی که از 2 کیلومتری سد هایقر در روز گذشته آغاز شده بود با نزدیک شدن به چاه های گاز ممکن است اتفاقات ناگواری را رقم بزند .یکی از فعالان محیط زیستی تقاضای اعزام بالگرد و هواپیمای آبپاش به منطقه را داشته و از خطرات احتمالی در صورت رسیدن آتش به چاه های گاز خبر داد.



تاریخ انتشار : 12 مرداد 1400, 22:51



» اخبار مرتبط:

  • آتش سوزی بی رحم هایقر جان ۳نفر را گرفت +انتقال مصدوم و تقاضای کمک
  • "بهشت ممسنی" بوی آتش میدهد/آتش سوزي در جنگلهاي ممسني
  • دستور فرمانده کل سپاه برای اعزام ۲ فروند بالگرد به گچساران برای مقابله با اتش‌سوزی
  • موحد از آخرین پیگیری ها برای کنترل اتش در کوه خائیز کهگیلویه خبر داد
  • آخرین وضعیت جسمانی جوانی که در آتش سوزی فهلیان ممسنی دچار سوختگی شده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟