مشروح اخبار


» 3 خبر جدید از اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد



در هفته معلم از ۲۶۳ معلم نمونه استانی و شهرستانی تجلیل می شود.

افتتاح نمازخانه خیرساز دبیرستان مهدیه یاسوج

به گزارش راک نیوز،نمازخانه خیرساز دبیرستان مهدیه اکبرآباد یاسوج با حضور مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان افتتاح شد.
مدیر کل آموزش و پرورش این استان گفت: این نمازخانه به مساحت ۱۰۰ متر مربع و با هزینه یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال به همت خیران ساخته شد.
حسنعلی عزت خواه افزود: هر کاری توفیق می‌خواهد که خیرین این توفیق را پیدا کردند بخشی از مال خویش را در راه امور خیریه و کمک به دانش آموزان در بعد اعتقادی و آموزشی هزینه کنند.
مدیر دبیرستان مهدیه اکبرآباد یاسوج نیز با بیان اینکه این مدرسه ۱۰ کلاس درس و ۱۹۶ دانش آموز دارد؛ گفت: دانش آموزان این مدرسه در چهار رشته تجربی، انسانی، کامپیوتر و جواهر سازی در حال تحصیل هستند.
محبوبه باقری با اشاره به مستهلک بودن ساختمان این دبیرستان خواستار برنامه ریزی برای نوسازی آن شد.
***********************************
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:
۱۰ اریبهشت ماه آخرین فرصت نام‌نویسی متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان ورودی پایه دهم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ می توانند تا پایان روز دهم اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانهwww.azmoon.kbedu.ir نام نویسی کنند
به گزارش راک نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان؛ حسنعلی عزت خواه  گفت: ظرفیت پذیرش دانش آموز در پایه دهم مدارس نمونه دولتی استان برای سال تحصیلی آینده ۱۰۶۴ پسر و دختر خواهد بود .
وی افزود:  آزمون ورودی همزمان با سراسر کشور روز جمعه سوم تیرماه ساعت ۹ صبح   برگزار می شود.
عزت خواه  افزود: زمان دریافت کارت ورود به جلسه ۳ روز قبل از برگزاری آزمون خواهد بود.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت:  امسال شرط معدل خرداد دانش آموزان حذف اما محاسبه نمره کل بر اساس میانگین نمره آزمون ورودی و معدل دانش آموزان خواهد بود.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: هم اکنون بیش از ۲۱۰۰دانش آموز در ۱۰ آموزشگاه نمونه دولتی در ۶ منطقه و شهرستان استان در رشته های علوم تجربی ، ریاضی و ادبیات و علوم انسانی تحصیل می کنند
***********************************
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد. 
در هفته معلم از ۲۶۳ معلم نمونه استانی و شهرستانی تجلیل می شود
 مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم از ۲۶۳ معلم نمونه استانی،  شهرستانی و جلوه‌های ویژه معلمی  تجلیل می شود
به گزارش راک نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم  با تسلیت شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی (ع)   گفت: معلم محور تحول در جامعه است و جامعه بدون معلم در ضلالت و گمراهی به سر مس برد. 
وی با اشاره به اینکه معلم جهت می دهد و به مسیر جامعه  نور می دهد  گفت: معلم است که جامعه را تغییر  می دهد و مهمترین عنصر تاثیر گذار  برای تحول  است..
عزت خواه به برنامه های  هفته معلم در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد وگفت؛  بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته معلم در سطح شهرستانها و مناطق در راستای تکریم معلمان برگزار می شود.
وی غبار رویی گلزار شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان  و ائمه  جمعه در شهرستانها، تبلیغات محیطی در شهرها ،  سخنرانی روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه‌ های نماز جمعه در سطح شهرستانها و مناطق ، برنامه های تلویزیونی و رادیوئی ، نشست با اصحاب رسانه و بهره گیری از  ظرفیت‌ها ی سایر دستگاهها  را بخشی  از فعالیت‌های برنامه های  هفته معلم عنوان کرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: برنامه های مختلف و متنوعی برای هفته معلم پیش بینی شده  که تلاش می کنیم این برنامه ها باشکوه تر از هر سال برگزار شوند.



تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1401, 05:56



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: جذب سرباز معلم توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد
  • جزئیات آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • 2 خبر جدید از اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
  • کمبود 100معلم مقطع ابتدایی در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • زمان شروع نهایی امتحانات مدارس کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد‌
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود