مشروح اخبار


» 2 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد



سردار کیقباد مصطفایی"در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه 

سردار کیقباد مصطفایی"در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس متن پیام بدین شرح است؛
قوه قضائیه بعنوان حامی حقوق افراد در جامعه اسلامی، نقش بی بدیلی در اجرای عدالت اجتماعی ،پاسداشت ارزش های دینی ، سجایای اخلاقی و آزادی های متعارف در جامعه اسلامی ایفا نموده و در این مسیر اندیشمندان وبزرگان بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی و تحقق حکومت عادلانه اسلامی کرده است از جمله شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، نمونه ای از امتداد این مسیر روشن است.
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به مجموعه خدوم، تلاشگر و متعهد این قوه خاصه رییس کل محترم دادگستری استان، دادستان محترم مرکز استان، بازرس محترم کل استان، قضات و بازرسان شریف، معاونین محترم قضایی و همه کارمندان و کارکنان محترم دادگستری و کارکنان و اعضاء گرانقدر شوراهای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد که در امر پیشگیری از جرم، برخورد با متخلفان و برقراری قسط و داد در جامعه تلاش می کنند، تبریک می گویم و از درگاه پروردگار عالم، برای همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق و سربلندی بیش از پیش مسئلت می نمایم.


*******************************

کشف بیش از ۵۸ کیلو تریاک در یاسوج 
گروه استان ها-کهگیلویه و بویراحمد- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۵۹ کيلو و ۵۰۰ گرم ترياک از یک دستگاه خودروی تیبا در محور یاسوج- اصفهان خبر داد. 
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ایرج بختیاری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: مأموران حین پایش خودرو های عبوری به یک دستگاه خودروی تیبا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
بختیاری در ادامه بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۵۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



تاریخ انتشار : 4 تیر 1401, 11:59



» اخبار مرتبط:

  • کشف بیش از ۱۴۲ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد
  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف بیش از ۵۹ کیلو تریاک در یاسوج
  • کشف بیش از ۳۲۲ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟